200 şubeye ulaşmayı hedefliyor

GİRİŞ TARİHİ: 15.10.2024 GİRİŞ TARİHİ: 09:00 SON GÜNCELLEME: 16.10.2024 09:55
Yüzde 100 yerli sermaye ile kurulan ve şu anda 47 ilde 187 şubesi ile hizmet veren Terra Pizza, yılsonuna kadar 200 şubeye ulaşmayı hedefliyor. Hem AVM hem de cadde konseptleriyle yatırımcılarına fırsat sunan marka, restoran açmak isteyen girişimcilere anahtar teslim hizmet sağlıyor.

1995 yılında İzmir Alsancak'ta Pizza Pizza ismiyle kurulan ve Türkiye'nin ilk parça pizza konseptini sunan yerli pizza markalarından Terra Pizza, 2018 yılında Mediterra Capital'ın yatırımı ile büyüme yolculuğuna hız kazandırdı. Türkiye'nin neredeyse her bölgesinde hizmet veren ve şu anda 47 ilde 187 şubesi ile faaliyet gösteren firma, tüketici odaklı ilerlemeyi tercih ediyor. Terra Pizza CEO'su Fasih Emrah Peker; "AVM ve caddelerde bulunan yerli ve zincir pizza markası olarak müşterilerimize lezzetli pizzalarımızı sıcak ve samimi bir ortamda deneyimleme imkânı sunuyoruz. Tüketiciye, yatırımcıya değer veren, güvenilir bir marka olarak lezzet ve hizmet kalitemizle hızla büyümeye devam ediyoruz" diyerek markanın hedefinden bahsediyor. 2024 yılsonuna kadar 200 şubeye ulaşmayı hedefleyen marka, planlanan yeni şubelerle birlikte Marmara Bölgesi'nin işlek caddelerinde ve AVM'lerde daha geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyor. Peker; "2025 yılında 250 şubeye ulaşmak istiyoruz. Yeni lokasyonlarla daha fazla tüketiciyle bir araya gelmeyi planlıyoruz. Büyüme stratejimiz doğrultusunda, Terra Pizza lezzetini daha geniş kitlelere ulaştırmak için yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Terra Pizza'yı Türkiye'nin her bölgesine taşımak ve en yaygın pizza zincirlerinden biri haline getirmek istiyoruz" diyor. Peker, 2024 yılının ilk yarısında hem ciro hem de şube açılış hedeflerini başarıyla yakaladıklarının altını çiziyor.
Yatırımcıya Tam Destek
Terra Pizza'da cadde şubeleri oturma alanları ile birlikte 100-200 metrekare, AVM şubelerinde ise 50-120 metrekare aralığında değişen büyüklüklerle projelendiriliyor. Belirlenen şubenin ön cephesinin minimum beş metre ve üzeri olması, lokasyona özel proje çizimleri ve avantajlı maliyetlerle inşaat süreçlerini daha kolay hale getiriyor.
Peker; "Franchise adaylarının tespit ettikleri ve sundukları lokasyon alternatiflerini, büyüme hedeflerimiz ve ciro potansiyelleriyle birlikte değerlendirerek onları en verimli lokasyona yönlendiriyoruz. Franchise'larımıza proje ve inşaat sürecinde danışmanlık desteği sağlıyoruz.
Burada lokasyon seçimi ve metrekare büyüklüğü en önemli kriterlerimizden biri. Metrekare büyüklüğüne göre 2-3 milyon TL arasında değişen anahtar teslim restoran yatırım bedelimiz var" diyor. Franchise adayları web sitesi üzerinden Ön Başvuru Formu'nu doldurarak başvurularını kolayca gerçekleştirebiliyor. Başvuruların değerlendirilmesinin ardından, uygun bulunan adaylar yüz yüze görüşmeye davet ediliyor. Bu görüşmede adayların finansman, yönetim, operasyon ve benzeri konulardaki tecrübeleri değerlendiriliyor. Daha sonra adaydan iş planlarını anlattığı detaylı bir sunum isteniyor. Süreç olumlu sonuçlandığında açılıştan itibaren yakın temas halinde çalışılarak, eğitim, pazarlama gibi pek çok alanda yatırımcıya destek veriliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.