Arçelik’ten Eurobond tahvil ihracı

GİRİŞ TARİHİ: 19.09.2023 GİRİŞ TARİHİ: 20:37 SON GÜNCELLEME: 20.09.2023 00:01
Arçelik, 400 milyon dolar değerinde Eurobond tahvil ihraç etti. İşlem, yaklaşık 2 yıldan bu yana bir özel sektör şirketi tarafından gerçekleştirilen ilk Eurobond tahvil ihracı oldu.

Ev teknolojilerinin lider şirketi Arçelik, 25 Eylül 2028 tarihine kadar vadeli 400 milyon dolar değerinde Eurobond tahvil ihraç etti. İşlem JP Morgan, BNP Paribas, Citigroup ve HSBC Bank aracılığıyla gerçekleştirildi. Arçelik'in işlemi, Ocak 2022 yılından bu yana bir özel sektör şirketi tarafından gerçekleştirilen ilk Eurobond tahvil ihracı olma özelliğini taşıyor.

Arçelik Finansman ve Mali İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özkan Çimen, "Yatırımcılarımızın ve tüketicilerimizin beklentilerini karşılamaya devam etme taahhüdümüzü sürdürüyoruz. 400 milyon dolar değerindeki Eurobond tahvil ihracımız, yatırımcı güvenini yansıtan ve şirketimizin güçlü finansal performansın destekleyen bir adım olarak önem kazanıyor. Tahvillerimize gösterilen ilgi şirketimizin başarılı performansının yatırımcı nezdinde de karşılık bulduğunu ortaya koyuyor. Sağlam bilançomuzla büyüme yolculuğumuza devam ederken global pazarlardaki konumumuzu da giderek güçlendiriyoruz" dedi.

Arçelik, 2021 yılında da 5 yıl vadeli 350 milyon Euro değerinde yeşil tahvil ihracı gerçekleştirmiş ve Türkiye'den uluslararası piyasalara yeşil tahvil ihraç eden ilk reel sektör şirketi olmuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.