Borsa İstanbul ve IFC'den yeşil tahvil eğitimi

GİRİŞ TARİHİ: 08.10.2024 GİRİŞ TARİHİ: 11:35 SON GÜNCELLEME: 08.10.2024 11:35
Dünya Bankasının özel sektör çalışmalarını yürüten kuruluşu olan International Finance Corporation (IFC) tarafından gelişmekte olan ülkelerde yeşil tahvil ihracına ilişkin farkındalığı artırmak amacıyla Borsa İstanbul ev sahipliğinde “Yeşil, Sosyal ve Sürdürülebilirlik Tahvilleri Yönetici Eğitimi” düzenleniyor.

'Yeşil, Sosyal ve Sürdürülebilirlik Tahvilleri Yönetici Eğitimi' IFC tarafından dünyanın farklı ülkelerinde düzenleniyor. Bu yılki kurumsal toplantı, 6-10 Ekim tarihleri arasında ilk kez İstanbul'da gerçekleştirilecek. Eğitim programının 8-9 Ekim tarihlerindeki oturumları ise Borsa İstanbul kampüsünde düzenlenecek. Türkiye'nin de aralarında bulunduğu 13 farklı ülkeden ve 25 finans kuruluşundan 44 karar vericinin katılacağı eğitim programı 3,5 gün sürecek. Büyük bir çoğunluğu gelişmekte olan ülkelerin banka yetkililerinden oluşan katılımcılara yeşil tahvil ihracına ilişkin kapsamlı eğitim ve takım çalışmaları sonucunda sertifikaları verilecek.

Eğitim IFC'nin Yeşil Tahvil Teknik Destek Programı (GB-TAP) kapsamında düzenleniyor. GB-TAP gelişmekte olan ülkelerde yeşil tahvil piyasasını geliştirmeyi hedefliyor, finans kurumlarına yeşil tahvil ihraçları konusunda teknik yardım sağlıyor ve bir dizi faaliyet ve girişim aracılığıyla küresel düzeyde kamu yararına yönelik çalışmalar yapıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.