E-ticarette lüks tüketim kategorisi yüzde 26 büyüdü

GİRİŞ TARİHİ: 04.10.2023 GİRİŞ TARİHİ: 20:50 SON GÜNCELLEME: 05.10.2023 00:01
E-ticarette lüks tekstil giyim kategorisinde 2021 yılında ciro rakamının 1.743.274.549 TL olarak gerçekleştiğini belirten IdeaSoft CEO’su ve TOBB E-ticaret Meclis Üyesi Seyhun Özkara, "Bu rakam 2022’de 3.685.195.334 TL’ye yükseldi, 2023’ün ilk 8 ayında ise 4.835.219.070 TL olarak gerçekleşti. E- ticarette lüks tüketim ürünlerinde genel kategori ortalamalarının yüzde 26’sının üzerinde ek büyüme gerçekleşti” dedi.

IdeaSoft CEO'su ve TOBB E-ticaret Meclis Üyesi Seyhun Özkara, e-ticarette lüks tüketim ürünlerinde genel kategori ortalamalarının yüzde 26'sının üzerinde ek büyüme gerçekleştiğini açıklayarak, lüks tüketim ürünleri satın alan segmentin alışverişlerini sınırlamadan devam ettiğini belirtti.

Seyhun Özkara

Türkiye'nin içerisinde bulunduğu ekonomik konjonktürden lüks segmentin etkilenmediğini de sözlerine ekleyen Özkara, "2023 yılı lüks tüketim e-ticaret ürün ve kategorileri, standart genel ortalamanın üzerinde açıklanan enflasyon rakamının üstünde bir büyümeyle devam ediyor. Bu tabloda, lüks tüketim ürünleri satın alan segmentin mevcut bulunduğumuz ekonomik konjonktürden alışverişlerini sınırlamadığını, ya da ihtiyaçlarını ötelemediğini yorumlamak mümkün. Büyümenin 2023 sonuna kadar daha da artacağını öngörüyoruz" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.