E-ticarette lüks tüketim kategorisi yüzde 26 büyüdü
IdeaSoft CEO'su ve TOBB E-ticaret Meclis Üyesi Seyhun Özkara, e-ticarette lüks tüketim ürünlerinde genel kategori ortalamalarının yüzde 26'sının üzerinde ek büyüme gerçekleştiğini açıklayarak, lüks tüketim ürünleri satın alan segmentin alışverişlerini sınırlamadan devam ettiğini belirtti.
Türkiye'nin içerisinde bulunduğu ekonomik konjonktürden lüks segmentin etkilenmediğini de sözlerine ekleyen Özkara, "2023 yılı lüks tüketim e-ticaret ürün ve kategorileri, standart genel ortalamanın üzerinde açıklanan enflasyon rakamının üstünde bir büyümeyle devam ediyor. Bu tabloda, lüks tüketim ürünleri satın alan segmentin mevcut bulunduğumuz ekonomik konjonktürden alışverişlerini sınırlamadığını, ya da ihtiyaçlarını ötelemediğini yorumlamak mümkün. Büyümenin 2023 sonuna kadar daha da artacağını öngörüyoruz" şeklinde konuştu.