Doctor B’den ‘tedavi oteli’

GİRİŞ TARİHİ: 08.01.2024 GİRİŞ TARİHİ: 12:22 SON GÜNCELLEME: 08.01.2024 12:22
Global sağlık sektöründe ‘Doctor B’ olarak bilinen Estetik International Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Cihantimur, 2024’te ‘recovery house / tedavi oteli’ açacak. İstanbul ve Bodrum’da hizmet vermeye başlayacak otel ile yurtdışından gelen hastaların özellikle operasyon sonrası tıbbı bakım süreçlerinde rahat etmeleri hedefleniyor.

Gerçekleştirdiği estetik tedaviler ile hem yurtiçinde hem de dünya sağlık sektöründe köklü bir geçmişe sahip olan Estetik International, 2024'te açacağı 'tedavi oteli' ile hizmet ve uygulama konseptinde yeni bir açılıma hazırlanıyor. Estetik International Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Cihantimur, "Recovery House ile önümüzdeki yıl sürprizlerle birlikte İstanbul ve Bodrum'da hizmet vermeye başlayacağız" diyor.

Aynı zamanda Doctor B olarak da global anlamda sektörde bilinen bir figür olan Estetik International Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Cihantimur, sorularımızı yanıtladı.

-Estetik International, hangi alanlarda sağlık turizmi yapıyor?

Plastik Cerrahi, saç ekimi, medikal estetik, diş estetiği ve diş tedavileri alanlarında sağlık turizmi hizmetleri sunuyoruz.

-2023 yılı sağlık turizmi açısından nasıl geçti? Hangi ülkelerden kaç turist ağırlıyorsunuz? Milliyetlerine ve branşlarına göre değerlendirme yapar mısınız?

2023, tüm sektörde küçülmenin görüldüğü bir yıl oldu. Estetik International olarak 25 yıllık, profesyonel doktorları ile gerek yurtiçinde gerek yurtdışında bilinen bir markayız. Aynı zamanda Doctor B olarak da global anlamda sektörde bilinen bir figürüm. Bunun sebebi ben ve beraber çalıştığım arkadaşlarımın alanlarında inovasyonlar yapması ve global çapta yazılarının yayınlanmasından kaynaklanıyor. Bu bize gerçekten özel bazı hastaları kabul etme, seçici olma şansı veriyor. Bu bağlamda dünyanın her yerinden hasta kabul ediyoruz. Özellikle reconstructive plastik cerrahi alanında yoğunlaşmış durumdayız. Bir başka deyişle yanlış yapılan tedavileri düzeltiyoruz. Ama her türlü sorunu düzeltme yeteneğine sahibiz.

-2024 hedeflerinizde neler var? Yurtdışından gelen hastalarınızın özellikle operasyon sonrası tıbbi bakım süreçlerinde rahatsız olmamaları için hayata geçirmeyi planladığınız recovery house (tedavi oteli) projesi ne aşamada?

2024 de dünya çapında ayak izimizi güçlendirmek isteğindeyiz. Bizim ana işimiz güzelleştirmek. Bu bağlamda rakip olarak kendi alanımızda rekabet ettiğimiz firmalardan çok aynı odakta olan diğer firmaların yaklaşımlarını analiz ediyoruz. Bu bağlamda pazarlamamızı geliştiriyoruz. Recovery House ile önümüzdeki yıl sürprizlerle birlikte İstanbul ve Bodrum'da hizmet vermeye başlayacağız.

-Sağlık turizminde rakip ülkelerimiz kimler? Ülkemizin ve sizin avantajlarınıza dar genel bir değerlendirme yapar mısınız?

Meksika, Amerika ve daha birçok ülkede çok iyi doktorlar var. Ülkelerden çok doktorların kalitesi önemli. Bu bağlamda ülkemizde çok iyi doktorlar yetişiyor. Bu avantajımızı kısa bir süreçte kaybedeceğimizi düşünmüyorum. Ancak burada devletlerin vereceği destek önemli bir rol oynuyor. Türkiye bir turizm ülkesi ve sağlık turizmi de önceliklendirilmesi gereken alanlardan biri bana göre. Pazarlama yükünün bizlerden alınıp ülke çapında ele alınması gerekir.

"Daha fazla uluslararası tanıtım ve iş birliği, sektörü büyütür"

Estetik International Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Cihantimur'un Türk sağlık turizmi sektörünün gelişimine dair yorumları ise şöyle:

"Türk sağlık turizmi son yıllarda hızla gelişiyor. Ülkedeki modern tesisler, kaliteli sağlık hizmetleri ve tarihi, kültürel zenginliklerle birleşerek Türkiye'yi cazip bir destinasyon haline getiriyor. Bu sektördeki potansiyeli değerlendirerek uluslararası alanda daha fazla tanıtım ve iş birlikleriyle sektörün büyümesine katkı sağlamak önemli. Yüksek standartlı hizmetlerle birlikte sürekli kalite kontrolü ve hasta memnuniyeti odaklı yaklaşımlar, Türkiye'nin sağlık turizmindeki başarısını artıracaktır."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.