Global Marketing Summit 2022 Liderler Zirvesi yıldızları ağırladı

GİRİŞ TARİHİ: 26.10.2022 GİRİŞ TARİHİ: 11:06 SON GÜNCELLEME: 26.10.2022 11:20
Akbank ve Turkcell Ana Sponsorluğunda, Türk Hava Yolları Altın Sponsorluğunda gerçekleşen Global Marketing Summit 2022’nin son gününde pazarlama sektörünün yıldızları Çırağan Palace Kempinski İstanbul’da bir araya geldi.

Akbank ve Turkcell Ana Sponsorluğunda, Türk Hava Yolları Altın Sponsorluğunda gerçekleşen Global Marketing Summit 2022'nin son gününde pazarlama sektörünün yıldızları Çırağan Palace Kempinski İstanbul'da bir araya geldi.

Akbank ve Turkcell Ana Sponsorluğunda, Türk Hava Yolları Altın Sponsorluğunda, BMW Borusan Otomotiv, Inspark, Unilever Resmi Sponsorluğunda, 18-21 Ekim tarihlerinde düzenlenen Global Marketing Summit 2022'ye bu sene 100 oturumda, birbirinden değerli 225 konuşmacı katkı sağlarken Zirve bir ilke de imza attı. Global Marketing Summit Pazarlama sektöründe yapılmış en fazla konuşmacılı ve en fazla C level konuşmacılı etkinlik oldu.

Zirve'nin Ana teması ise "Pazarlama 5.0, Sürdürülebilir İş" idi. Zirve'nin ilk dört günü Sürdürülebilirlik söylemine uygun olarak -online- yapıldı. Zirve'nin son günü 21 Ekim'de Çırağan Palace Kempinski İstanbul'da CEO'ların ve C level Pazarlama liderinin katılımı ile yüz yüze bir Liderler Zirvesi de düzenlendi.

Organizasyonu Türkiye'nin lider Toplantı ve Etkinlik şirketi KREA M.I.C.E. tarafından yapılan Global Marketing Summit 2022'i bu sene de 6 kıta, 143 ülkeden, ellibinden fazla kişi izledi. İlk dört günü online Virtual 3 D platformunda yayın yapan Zirve, bugüne kadar ülkemizde yapılmış en geniş kapsamlı ve en üst düzey katılımlı uluslararası platform ve Türkiye'den dünyaya açılan bir dünya markası oldu. Zirve, izleyicilerin tüm içeriklere Ömür Boyu ulaşabilme imkanı ile muhteşem bir arşiv yaratıyor.

Global Marketing Summit 2022 "Liderler Zirvesi - CMO Circle" Yıldız Konuşmacıları Ağırladı

Açılış Konuşmalarını Zirve Ana Sponsoru Akbank Marka ve İletişim Başkanı Beril Alakoç, Zirve Ana Sponsoru Turkcell CMO'su Alper Ergenokon, Zirve Altın Sponsoru Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, Zirve Resmi Sponsoru BMW Mini BMW Motorrad Genel Müdür Yardımcısı Can Mete Paker, Zirve Resmi Sponsoru Inspark CEO'su Serdar Susuz, Zirve Resmi Sponsoru Unilever Türkiye ve Ortadoğu Ev Bakım Lideri Ali Fuat Orhonoğlu gerçekleştirdi. Global Marketing Summit Liderler Zirvesi - CMO Circle Meeting'de liderlerin ortak mesajı "Sürdürülebilir bir gezegen için elele verelim, birlikte hareket edelim" oldu.

Açılış Konuşmalarının ardından Alvimedica Yönetim Kurulu Başkanı Alarko Holding Yönetim Kurulu Üyesi Leyla Alaton, İstanbul Topkapı Üniversitesi Rektörü, Ekonomist ve Yazar, Prof Dr.Emre Alkin, İki Michelin Yıldızlı ilk Türk Şef Fatih Tutak, Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, Yazar Müzisyen Kürşat Başar, SAP Global Amaç ve Sürdürülebilirlik Pazarlaması Direktörü, İş Hayatı Anlatıcısı Yazar Dr.Erdem Aksakal, Yaşam Atölyesi Kurucusu Aret Vartanyan, Doğan Holding – Aytemiz Akaryakıt İcracı Yönetim Kurulu Üyesi Aygen Aygözer Özvardar, Çelebi Holding Gıda A.ş. Türkiye Genel Müdürü Banu Arıduru, Cisco Genel Müdürü Didem Duru, Sephora CMO Ayça Kaya, Kimberly Clark Türkiye, Orta Asya ve Kafkasya Pazarlama Direktörü Orjin İbar, The Walt Disney Company Hukuk İşleri Başkanı Bürke Şerbetci Arabacı, Anadolu Grubu Hukuk İşleri Başkanı Mustafa Yelligedik, TOG Kurucusu İbrahim Betil ve Genel Müdürü Ayşe Kırımlı gibi iş dünyasının yıldızlarının ve ilham veren isimlerin konuşmacı olduğu Global Marketing Summit Liderler Zirvesi - CMO Circle Meeting'de katılan tüm liderlerin ortak mesajı "Sürdürülebilir bir gezegen için elele verelim, birlikte hareket edelim" oldu.

Global Marketing Summit gelecek sene 17-20 Ekim 2023 tarihlerinde Sürdürülebilir İş - Sürdürülebilir Dünya Ana Teması ile düzenlenecek

Zirve Başkanı, KREA M.I.C.E. Kurucusu ve CEO'su, KREA Digital Kurucu Ortağı Seda Mızraklı Ferik Kapanış Konuşmasında Global Marketing Summit kapsamında ilk kez düzenlenen Liderler Zirvesi CMO Circle Meeting'e yoğun ilgi sebebi ile teşekkür etti.

Pazarlama Zirvesi Alanında Türkiye'den Bir Dünya Markası Yaratma Hedefimize Emin Adımlarla İlerliyoruz

"Pazarlama Sektörünün Dünyadaki En Etkili" İsmi, Global Marketing Summit 2022'nin Onur Konuşmacısı olan Philip Kotler'in altını özellikle çizdiği gibi, yeni dünya düzeninde markaların sadece kalbe değil, "ruha da dokunabilecek" stratejiler geliştirmesi gerektiğinin önemini vurguladı.

Sürdürülebilirlik konusunun artan önemi nedeni ile ve oluşturdukları içeriklerde geniş yer verdiklerini ve önümüzdeki yıllarda da yer vereceklerini söyledi.

Kadın Lider Konuşmacı Oranında Büyük Fark Yarattık

Bu sene Zirve'de yer alan kadın konuşmacı liderlerin, erkek konuşmacı liderlere oranının yarı yarıya olması hedeflerine ulaştıklarını söyleyerek, bu konunun pazarlama sektöründe yapılan bir Zirve için önemli bir ilk mihenk taşı olduğunu belirtti. Bu konunun dünyada yapılan tüm Zirve'lere başarılı bir örnek olmasını diledi.

Dünyada Karbon Ayak İzi En Düşük Zirve'yi Kurgulamayı Başardık

Global Marketing Summit'in 3 D Virtual Reality Sistemi ile online da "fiziki" bir Zirve'ye katılıyor hissi verdiğini vurgulayan ve yayın kalitesi ile fark yarattığının altını çizen Seda Mızraklı Ferik, bu boyutta gerçekleşen bir Zirve olarak dünyadaki "en düşük karbon ayak izi" konusunda tescilleri ile global M.I.C.E. sektörünün bu alanda öncü şirketi olmaktan dolayı da mutluluk duyduklarını belirtti.

Her Katılımcımız, Ömür Boyu İzleme Özelliğimiz ile Muhteşem Bir Dijital Arşive Sahip Oldu

Zirve katılımcılarına sundukları tüm yayını "ömür boyu" izleyebilme imkanından da bahseden Seda Mızraklı Ferik, böylece her oturumun daha yüksek erişime sahip olacağını, kişisel ilgi alanlarına göre izleyenlerin önceliklendirme yapabileceğini, ancak bunun yanında hiçbir bilginin kaybolmayacağını ve tüm katılımcıların Zirve sonunda muhteşem bir dijital arşive sahip olduğunu ve arzu ettikleri takdirde geriye dönerek farklı içerikleri tekrar tekrar izleyebileceklerini söyledi.

Global Marketing Summit gelecek sene 17-20 Ekim 2023 tarihlerinde düzenlenecek

KREA M.I.C.E. olarak 19 yıldır sektörde faaliyet gösteren lider bir marka olarak düzenlediğimiz geniş kapsamlı zirvelerle hedefimiz, liderlerden liderlere süzülmüş bilgiyi, global olarak etki alanı geniş olan, daha fazla lider ile paylaşmak. Özel içeriklerimizin beğeni toplaması tüm ekibimizi mutlu ediyor. Zirveyi izleyen ve destekleyen tüm kişi ve kurumlara sonsuz teşekkür ederiz. Bilgi paylaşınca büyür. Umarım izleyenler Global Marketing Summit'de edindikleri bilgi ve tecrübeyi çalışma arkadaşları ile de paylaşır, bilgi ve tecrübe dalga dalga tüm dünyaya yayılır." dedi.

Anadolu ve Avrupa'nın buluşma noktası olan İstanbul'da CMO'lara ev sahibi olmaktan duydukları memnuniyeti belirtti. Ve Global Marketing Summit 2022'yi gelecek sene 17-20 Ekim 2023 tarihlerinde düzenleyeceklerini duyurarak; katkı sağlayan tüm konuşmacılara, tüm sponsorlara ve tüm izleyenlere yürekten teşekkür ederek kapattı.

Zirve ile ilgili detaylı bilgi için: https://globalmarketingsummit.org/

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.