PG24: Gemma Spence –Dijital Omurganız Sağlam mı?

GİRİŞ TARİHİ: 23.05.2024 GİRİŞ TARİHİ: 11:05 SON GÜNCELLEME: 23.05.2024 11:05
WPP Global Commerce Lead & VML Chief Digital Commerce Officer Gemma Spence “Dijital Omurganız Sağlam mı?” sunumuyla sektörümüze çok önemli ipuçlarını Perakende Günleri’nde verecek.

Soysal tarafından "THE NEXT PHASE: In Retail, E-Commerce, Digitalisation" ana temasıyla 29 – 30 Mayıs tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi'nde olan "Perakende Günleri", 23. yılında da sektörün ve dijital ticaretin geleceğine yön veren çok sayıda yerli ve yabancı konuşmacıyı 10.000'i aşkın üst düzey yönetici ile bir araya getirecek.

Dijital ticaret, rekabette farklılaşmak ve bir müşteriyi satın almaya motive etmek için sanat ve bilimin bir kombinasyonunun gerekli olduğu çok önemli bir an yaşıyor. Sürekli gelişen bu e-ticaret ortamında, iş kararları ilişki temelli olmaktan çıkıp algoritmaların hüküm sürdüğü veri odaklı hale geldi. Etkili olmak için, geleneksel çok kanallı perakende stratejileri ile yapay zeka patlamasından etkilenen ses, sosyal ve görsel ticaret gibi yeni büyüme modellerinin bir kombinasyonu gereklidir.

Bu oturumda dijital raf oyununu kazanmada zihinsel, fiziksel ve şimdi de dijital erişilebilirliğin oynadığı önemli roller, markaların tüm değer zinciri boyunca içerik, medya ve teknolojiyi senkronize etme fırsatları ve rekabetçi çevrimiçi pazarda yaratıcılık, dönüşüm ele alınacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.