İyilik için adım atan şirketler

GİRİŞ TARİHİ: 15.06.2022 GİRİŞ TARİHİ: 14:45 SON GÜNCELLEME: 15.06.2022 14:45
Yeni nesil çalışan esenliği platformu Wellbees’in şirketler arasında düzenledği adım yarışmasına, 11 ülkede faaliyet gösteren 31 şirketten 2 bin 500’ün üzerinde çalışan katıldı. Toplamda 348 milyon 217 bin 537 adım atılan yarışmada bu yıl hedefine en hızlı ulaşan şirket “Alexion, AstraZeneca Nadir Hastalıklar”, en çok adım atan şirket ise “TPI Kompozit” oldu.

Yeni nesil çalışan esenliği platformu Wellbees'in şirketler arasında adım yarışması düzenleyerek gönüllük projelerini hayata geçirdiği Wellbees Challenge'ın ikincisine 11 ülkede faaliyet gösteren 31 şirketten 2 bin 500'ün üzerinde çalışan katıldı. Toplamda 348 milyon 217 bin 537 adım atılan yarışmada bu yıl hedefine en hızlı ulaşan şirket "Alexion, AstraZeneca Nadir Hastalıklar", en çok adım atan şirket ise "TPI Kompozit" oldu. Adımlar karşılığında Sen De Gel Derneği aracılığıyla Gambiya'da elektrik erişiminin olmadığı bir köye Güneş Enerjisi Aydınlatma Projesi kapsamında güneş kitleri ile elektrik sağlanacak.

Yeni nesil çalışan esenliği platformu Wellbees'in, 20 Mayıs Dünya Arı Günü kutlamaları kapsamında şirketler arasında düzenlediği global adım yarışması Wellbees Challenge'ın ikincisi yapıldı. Yarışmaya bu yıl Türkiye'nin yanı sıra aralarında Birleşik Arap Emirlikleri, İngiltere, İspanya ve Somali'nin de yer aldığı toplam 11 ülkede faaliyet gösteren 31 şirketten 2 bin 500'ün üzerinde çalışan katılım gösterdi. 16 Mayıs-10 Haziran tarihlerinde gerçekleşen ve toplamda 300 milyon adımın hedeflendiği yarışmada, hedeflerin de üzerine çıkılarak 348 milyon 217 bin 537 adım atıldı. Hedefini yüzde 340 oranında gerçekleştiren "Alexion, AstraZeneca Nadir Hastalıklar" hedefine en çabuk ulaşan şirket oldu. Yarışmanın en çok adım atan şirketi olan "TPI Kompozit"i ise "Zorlu Holding" ve "Enerjisa Üretim" izledi.

"Adımlarımızla dünya için değer yaratıyoruz"

Fiziksel hareketliliğin çalışanların hayatına olumlu yansıdığını söyleyen Wellbees Kurucusu Melis Abacıoğlu, "17 ülkede 100 binin üzerinde çalışanın kullandığı platformumuzdan elde ettiğimiz verilere göre kullanıcılarımızın yüzde 82'si bir sağlıklı alışkanlık geliştiriyor, sosyalleştikçe kendilerini yüzde 10 daha iyi hissediyor. Bununla birlikte adım yarışmaları sonrası yüzde 73 oranında adım sayılarını artırıyorlar ve yarışmalardan bir ay sonra dahi adım ortalamaları yüzde 30 artmış şekilde devam ediyor. Wellbees Challenge ile iki yıldır yüz milyonlarca adım atarak çalışanların sağlığına ve kendilerini daha iyi hissetmelerine katkı sağlıyoruz. Ancak meydan okumamıza katılan çalışanların kendilerini iyi hissetmelerinin tek sebebi fiziksel olarak hareket etmeleri de değil. Bu adımları bir gönüllülük hareketine dönüştürerek, hep birlikte dünyamız için değer yaratıyoruz. Bu da bize iyi olma halinin yanında gurur ve mutluluk da yaşatıyor. Geçen yıl 11 şirketle bu yola çıkmıştık, bu yıl 31 şirketle dünyanın dört bir yanında her anlamda iyi hissetmek için adım attık" dedi.

14 haneli köyün tamamına elektrik sağlanması hedefleniyor

Adım yarışmasının gönüllülük projesine dönüştüğü proje kapsamında geçen yıl binin üzerinde fidan doğayla buluşturulmuştu. Bu yılki adımlar ise dünyanın en az gelişmiş ülkelerinden biri olan Gambiya'daki Abe Kuta Köyü'ne güneş enerjisi ile elektrik sağlamak için atıldı. Bu kapsamda adım hedefine ulaşan her şirket için sürdürülebilir kalkınma projelerine destek amacıyla çalışmalarını sürdüren Sen De Gel Derneği aracılığıyla Güneş Enerjisi Aydınlatma Projesi kapsamında bir güneş kiti temin edilecek. Bu sayede köydeki tüm hanelerin elektriğe kavuşturulması hedefleniyor.

Kadınlarda İGA İstanbul Havalimanı, erkeklerde Zorlu Holding zirvede

TPI Kompozit'in en çok adım atan kategorisinde zirvede yer aldığı yarışmada, farklı kategorilerde ilk üçe giren şirketler şöyle sıralandı:

En Çok Adım Atanlar

  1. TPI Kompozit
  2. Zorlu Holding
  3. Enerjisa Üretim

En Hızlı Yürüyenler

  1. TPI Kompozit
  2. Turknet
  3. Brissa

Z Kuşağı (0-30 yaş)

  1. Servier İlaç
  2. Atlas Copco
  3. TPI Kompozit

Y Kuşağı (30-45 yaş)

  1. Zorlu Holding
  2. Alexion, AstraZeneca Nadir Hastalıklar
  3. İGA İstanbul Havalimanı

X Kuşağı (45 üzeri yaş)

  1. Alexion, AstraZeneca Nadir Hastalıklar
  2. Erişim
  3. Atlas Copco

Kadınlar

  1. İGA İstanbul Havalimanı
  2. Alexion, AstraZeneca Nadir Hastalıklar
  3. Atlas Copco

Erkekler

1. Zorlu Holding

2. Alexion, AstraZeneca Nadir Hastalıklar

3. Atlas Copco

Sabah Yürüyenler (06.00 - 10.00) (İlk 5)

  1. TPI Kompozit
  2. Zorlu Holding
  3. Enerjisa Üretim
  4. Hyundai Assan
  5. Akbank

Akşam Yürüyenler (18.00 - 21.00) (İlk 5)

  1. TPI Kompozit
  2. Zorlu Holding
  3. Enerjisa Üretim
  4. Mercedes-Benz Türk
  5. Hyundai Assan
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.