Saat&Saat hedeflerini aşarak büyüdü

GİRİŞ TARİHİ: 24.02.2025 GİRİŞ TARİHİ: 11:34 SON GÜNCELLEME: 24.02.2025 11:34
Türkiye’nin Saatçisi Saat&Saat, 2024 yılında yıllık büyüme hedeflerine ulaşarak sektördeki konumunu güçlendirdi.

Saat&Saat, 30. yılını kutladığı 2024 yılında, stratejik hedeflerini başarıyla gerçekleştirerek büyümesini sürdürdü. Adet bazında %29,5 büyüme elde eden Saat&Saat, yıl boyunca 16 yeni mağaza açarak, ülke genelinde daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşmayı başardı.

Saat&Saat, 2024 yılında portföyünü güçlendiren önemli bir adım daha attı. Ebel, Ferragamo gibi dünyaca ünlü saat markalarını portföyüne dahil etmesiyle müşterilerine daha geniş bir ürün yelpazesi sundu. Bu adımlar, Saat&Saat'in pazar konumunu güçlendirirken uzun vadeli büyüme stratejilerinin de temelini oluşturdu.

2024 yılında elde edilen bu güçlü performans, Saat&Saat'in yaratıcı projeleri, yenilikçi stratejileri ve sürdürülebilir büyüme hedefleri doğrultusunda başarısını pekiştirdi. Geliştirdiği sosyal sorumluluk projeleri, yaratıcı pazarlama ve iletişim çalışmaları, çalışan politikası ve e-ticaretteki başarılarıyla yıl boyunca 12 prestijli ödülün de sahibi oldu. Yıl içerisinde Great Place to Work'ün Fortune ile düzenlediği araştırmada "Avrupa'nın En İyi 100 İş Vereni" listesinde yer alan Saat&Saat, Türkiye dahil 40ülkede yurt dışı dağıtım ağı ile ürünlerini müşterilerine sunmaya devam ediyor.

Saat&Saat, 2025 yılına, güçlü finansal temeller ve genişleyen portföyüyle sağlam bir şekilde adım attı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.