PİDEM büyüme yolculuğuna devam ediyor

GİRİŞ TARİHİ: 16.10.2024 GİRİŞ TARİHİ: 12:06 SON GÜNCELLEME: 16.10.2024 12:17
Türkiye ve Azerbaycan’ın yanı sıra Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgelerinde de büyümeyi hedefleyen Pidem, bugün 40 şehirde 200’e yakın restoranıyla hizmet veriyor. Genç ve dinamik yaş grubunu hedef kitlesine alan marka, gezici restoranlarıyla da sektörde fark yaratıyor.

TÜRKİYE'NİN geleneksel pide lezzetini yeni nesil bir anlayışla sunan ve 2010 yılında faaliyetlerine başlayan Pidem, o günden bu yana istikrarlı bir büyüme göstererek ülke genelinde geniş bir ağa ulaştı. Pidem'in bugün 40 şehirde 200'e yakın restoranı ve 2 binden fazla çalışanı bulunuyor. Her geçen gün daha fazla kişiye ulaşmayı hedefleyen marka, misafirlerine hem kaliteli hem de erişilebilir fiyatlarla pide lezzetini sunmayı amaçlıyor. Franchise ağı ile yatırımcılarına cazip fırsatlar sunmayı hedeflediklerini söyleyen HD Holding CMO'su Nejat Çifçi; "Restoran sayımızı hızla artırmak için çalışmalarımızı sürdürüyor, Türkiye ve Azerbaycan'ın yanı sıra MENA (Orta Doğu ve Kuzey Afrika) bölgesinde de varlığımızı geliştirmek istiyoruz" diyor.

Yatırımcılarına geleneksel pideyi kurumsal bir altyapı hizmetiyle sunan Pidem, franchise katılım bedeli olarak iş ortaklarından 250 bin lira talep ediyor. İşletme gelirlerinden ise yüzde 7 oranında royalty hizmeti ücreti alıyor. Bu süreçte yatırımcılarını, restoranlarını açana kadar her adımda destekliyor, lokasyon seçiminden mimari tasarıma, inşaat sürecinden operasyona kadar tüm aşamalarda onların yanında yer alıyor. Restoran açıldıktan sonra da idari ve işletme desteğini sürdürerek, markanın yürüttüğü çalışmalarla karlılığı artırmaya yönelik çözümler sunuyor.

GEZİCİ RESTORANLARI VAR

Pidem, ürün kalitesi, misafir memnuniyeti ve rekabetçi fiyat politikası odaklı üç temel prensiple çalışıyor. Yatırımcılarından da bu değerlere sahip çıkmaları bekleniyor. Çifçi; "Hedefimiz, franchise sistemimizden memnun kalan yatırımcıların ikinci ve üçüncü restoran talepleriyle geri dönmesi. Böylece hem yatırımcılarımızın hem de markamızın birlikte büyümesi. Restoranlarımızın yüzde 10'u franchise olarak hizmet veriyor" diyor.

15 yıldır pideyi geniş kitlelere ulaştırmak için çalıştıklarını ifade eden Çifçi, reklam çalışmalarını şu sözlerle anlatıyor: "Bu yılın başında, değişen tüketici profilini yakalamak ve Pidem markasını daha geniş kitlelerle buluşturmak için yeni reklam filmimiz 'Yiyenim'i yayına aldık. Bu kampanyayla reklam, pazarlama ve iletişim sektörünün en prestijli ödüllerinden Effie ve Brandverse'den ödüllerle döndük. Bununla birlikte marka kimliğimizi de yeniledik. Hem geleneksel bir ürünü misafirlerimize sunuyoruz, hem de bunu yaparken genç ve dinamik yaklaşımımızı yeni tüketici profiliyle buluşturuyoruz. Ayrıca bu yaz, yenilikçi bir adım attık ve gezici restoranımızla daha geniş kitlelere ulaştık. 'Geliyorum, yiyenim' sloganıyla yola çıkan gezici restoranımızla festivallerde ve şehir meydanlarında binlerce misafirimizi Pidem lezzeti ve çeşitli eğlenceli aktivitelerle buluşturduk."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.