Labrys, kardeş şirketlere yatırım yapacak

GİRİŞ TARİHİ: 18.01.2022 GİRİŞ TARİHİ: 11:22 SON GÜNCELLEME: 18.01.2022 11:22
Labrys'in 2022 yılında en az yüzde 30 büyümeyi planladığını belirten Labrys Yönetici Ortağı Sinan Günal, "Labrys olarak müşteri deneyimi ve pazarlama alanında teknoloji, ürün ve hizmet geliştiren kurumlarla çeşitli işbirlikleri başlattık. 2022'de bu işbirliklerinden bazılarını yatırım yaptığımız kardeş şirketlere de dönüştürmek istiyoruz” dedi.
2021 yılını yüzde 46 brüt gelir büyümesi ile tamamlayan Labrys yeni ülkelere proje yapmaya devam ediyor. Pandemi döneminden çıkmaya çalışan ülke ve endüstrilerde teknolojik dönüşümün önceliklendirilmesiyle şirketin son beş yıllık brüt gelir büyümesinde 11 kat artış gerçekleşti.
Kitle pazarlaması, pazarlama otomasyonu ve müşteri deneyimi alanlarında strateji geliştiren ve uygulamalar arasında köprü kuran Labrys, 2021 yılını yüzde 46 brüt gelir büyümesi ile tamamladı. Son beş yıllık brüt gelir büyümesi 11 kat olan şirketin karlılığı ise geçen yıla oranla USD bazında yaklaşık yüzde 15 büyüdü. Ekip daha uluslararası hale gelirken çalışanları arasına Tunus, Ürdün, Bosna Hersek olmak üzere farklı ülke ve bölgelerden ekip üyeleri katıldı. Saraybosna'da da yeni bir ofis açan Labrys 6 dil konuşabilen bir organizasyona dönüştü. Hizmet alanına 2 ülke daha ekleyen Labrys, 6 yeni müşteri ile çalışmaya başlayarak 2021 yılını hedeflerinin üzerinde kapattı.
Labrys Yönetici Ortağı Sinan Günal konuyla ilgili şu değerlendirmelerde bulundu: "Sektörel olarak baktığımızda ise 2021 yılında pazarlama ve müşteri deneyiminin dönüşümü için yapılan çalışmaların arttığını görüyoruz. Pandemi döneminden çıkmaya çalışan ülke ve endüstrilerde teknolojik dönüşümün önceliklendirildiğini net olarak gördük ve yaşadık."
Labrys 2022 yılında en az yüzde 30 büyümeyi planlıyor. Yeni ülkelerde proje yapmanın yanı sıra ekibini de yüzde 25 oranında büyütmeyi hedefliyor.
Sinan Günal değerlendirmelerine şöyle devam etti: "Pandemi kurumların çoktan gerçekleştirmiş olması gereken birçok süreç ve yaklaşım dönüşümünü hızlandırdı. Henüz bunları yapamayanlar tabii ki var. Önümüzdeki dönem markaların geride kaldıkları bu dönüşümleri hızla gerçekleştirme zamanıdır. Diğer taraftan müşteri deneyimi ve pazarlama alanında dönüşümün başlamış olmasının yanı sıra yatırımların yapılması yeter şart değil, gerek şarttır. Asıl yolculuk bundan sonra başlıyor. Yapılan yatırımlar ile sıra dışı bir deneyim yaratabilmek için hem insan kaynağına hem de organizasyonel yapıdaki açıkları ve hataları gidermeye vakit harcamak gerekecek. Labrys olarak müşterilerimizin insan kaynağı yetkinliklerini artırmak için verdiğimiz düzenli servislerin yanı sıra kendi içimizde ürün geliştirmesek de müşteri deneyimi ve pazarlama alanında teknoloji, ürün ve hizmet geliştiren kurumlarla çeşitli işbirlikleri ile bu yolculuğu da başlattık. Özellikle 2022 içinde bu işbirliklerinden bazılarını yatırım yaptığımız kardeş şirketlere de dönüştürmek istiyoruz."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.