Dünyanın 30 öncüsünden biri seçildi

GİRİŞ TARİHİ: 11.06.2021 GİRİŞ TARİHİ: 13:09 SON GÜNCELLEME: 11.06.2021 13:11
Doğal dil işleme alanında dünyanın 30 öncü şirketinden biri seçilen Türk girişimi Alterna CX, ABD'ye açılıyor.

Yapay zeka tabanlı çözümleri ile Gartner Magic Quadrant raporunda 'Voice of the Customer Applications' alanında dünyanın 30 öncü şirketi arasında yer alan ve bu rapora giren ilk Türk şirketi olan Alterna CX, Teknoloji Yatırım A.Ş'den Explore Yatırım Programı kapsamında ABD'de büyüme faaliyetlerinde kullanılmak üzere 250 bin dolar yatırım aldı.

Teknoloji Yatırım tarafından yürütülen Explore Yatırım Programı, teknoloji şirketlerinin uluslararası pazarlara giriş ve bu pazarlardaki büyüme aşamalarını hızlandırmayı amaçlıyor. Mevcut dönemde, programın hedefinde ABD pazarına girmeyi veya bu pazardaki mevcut ayak izini büyütmeyi hedefleyen SaaS şirketleri bulunuyor. Programın hazırlık aşaması olan "Pre-Explore Hızlandırma" süreci ABD'deki en önemli hızlandırma programlarından biri olan ERA ile birlikte yürütülüyor. Pre-Explore aşamasını başarılı bir şekilde tamamlayan ve yatırım değerlendirme süreci olumlu sonuçlanan şirketlere ABD pazarına giriş faaliyetlerinde kullanmak üzere 250 bin dolar ile yatırım yapılıyor.

Hedef ilk 10 arasına girmek

Alterna CX, doğal dil işleme, deneyim analitiği ve makine öğreniminden yararlanarak müşteri ve çalışan deneyimini teknoloji çağının ihtiyaçlarına uygun olarak tasarlıyor. Şirketlerin müşterilerine dokunduğu tüm temas noktalarında gerçek zamanlı olarak müşteri geri bildirim verilerini toplama, sunulan deneyimi ölçme, makine öğrenmesi modelleri ile analiz etme ve aksiyon alarak sürekli iyileştirme döngüsünü kurmalarını sağlıyor. Aralarında Akbank, İş Bankası, Koçtaş, Aksigorta, Teknosa, BNP Paribas Cardif ve TEB gibi müşterilerin olduğu Türkiye'nin yanı sıra, Avrupa ve Asya'da 6 farklı ülkede müşterileri bulunan Alterna CX'in kurucu ortaklarından Gürol Kurt, hedefinin kendi alanlarında dünyanın ilk 10 şirketi arasına girmek olduğunu belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.