Yandex Ads Ecomm+'in ROAS (Reklam Harcaması Getirisi) tabanlı optimizasyon ve faturalandırma modelini kullanıcılarının hizmetine sundu. Bu benzersiz ROAS faturalandırma modelini e-ticaret sektöründe sunan ilk AdTech platformu olan Yandex Ads, sonuç başına ödeme sistemiyle e-ticaret şirketlerinin maliyetlerini doğrudan gelire göre hesaplamalarını sağlıyor. Kullanıcılara sadece ROAS aracılığıyla gelir elde ettiklerinde ödeme yapma imkanı sunan bu yeni özellik sayesinde reklam harcamalarının gerçek performansla uyumlu hale getirilmesinin yeni bir yolu sunuluyor.
Bugüne kadar dönüşüm maliyetlerini yönetmeye yardımcı olan CPA (Edinme Başına Maliyet) optimizasyonuna odaklanan Yandex Ads Ecomm+, artık ROAS optimizasyonu ve faturalandırmanın da eklenmesiyle, işletmelerin doğrudan gelir sonuçlarına odaklanmalarına olanak sağlayacak. Bu yeni özellik, müşteri tabanlarını verimli bir şekilde genişletmeyi ya da yatırım getirilerini artırmayı amaçlayan şirketlerin stratejilerini hedeflerine göre özelliştirmelerine olanak tanıyor. Şirketler, ROAS tabanlı faturalandırmayı kullanarak tam olarak gelir performanslarına uygun ödeme yapabilecekler.
Uzun vadeli başarı
Yandex Ads Uluslararası Ürün ve Büyüme Direktörü Mira Agzamova, "Yandex Ads olarak e-ticaret işletmelerinin büyümesini gerçek anlamda desteklemeyi amaçlıyoruz. ROAS tabanlı optimizasyon ve faturalandırmayı başlatarak, markalara reklam stratejilerini benzersiz gelir hedefleriyle uyumlu hale getirmeleri için daha fazla kontrol imkanı sunuyoruz. Bu sadece performans sağlamayacak, iş ortaklarımızın uzun vadeli başarısı için önemli olan sonuçlar sunacak" dedi.