2025 seyahat trendleri

GİRİŞ TARİHİ: 08.01.2025 GİRİŞ TARİHİ: 12:00 SON GÜNCELLEME: 09.01.2025 00:01
Club Med, 2025 yılını şekillendirecek trendleri aktardı: Daha yavaş, duygusal ve bağ kurmaya odaklanan bir seyahat anlayışı… Club Med, değişen seyahat trendlerini tesislerine entegre ederek, misafirlerine benzersiz deneyimler sunmaya devam ediyor. 2025 yılı, duygusal bağların ön planda olduğu, daha otantik ve anlamlı seyahatlerin yılı olacak.

2025 yılı, seyahatte yeni bir çağın başlangıcını işaret ediyor. Seyahat dünyasında, insanların otantik, anlamlı ve kendi değerleriyle uyumlu deneyimler arayışını yansıtan dönüşümler yaşanıyor. Club Med, 2025 yılını şekillendirecek trendleri aktardı: Daha yavaş, duygusal ve bağ kurmaya odaklanan bir seyahat anlayışı…

2025'te Öne Çıkacak Seyahat Trendleri

1. Racketeering: Sporu Evrensel Bir Dil Olarak Kullanmak
Raket sporlarının artan popülaritesi, tatil anlayışını yeniden şekillendiriyor. "Racketeering" terimi, tenis, padel ve pickleball gibi raket sporlarının seyahat deneyimine entegre edilmesini ifade ediyor. 2025'te, sporun yanı sıra dinlenmeye de olanak sağlayan, modern tenis ve padel sahalarına sahip destinasyonlarda bir artış bekleniyor. Club Med, dünya çapında 20 padel sahasıyla bu trende liderlik ediyor. Padelde Türkiye'de Palmiye'den İspanya'daki Marbella'ya, plaj tenisinde Maldivler Kani'den pickleball'da Phuket'e kadar uzanan tesisleri, spor ve dinlenmeyi bir arada sunarak misafirlerine unutulmaz anlar yaşatıyor.

2. Yogking: Wellness Seyahatinin Yeni Sınırı
Yeni ortaya çıkan trendlerden biri de macera arzusunun yenilenme arzusuyla birleşmesi. Trekking ve yoga gibi aktiviteleri birleştiren "Yogking", seyahatçilere hem macera hem de yenilenme imkânı sunuyor. Club Med Marrakech La Palmeraie, Fas'ın büyüleyici manzaraları eşliğinde yoga ve trekking deneyimleri sunarken, Dominik Cumhuriyeti'ndeki Club Med Michès Playa Esmeralda, doğayla bütünleşen özel yoga alanlarıyla öne çıkıyor. Bu deneyimler, giderek artan bir şekilde otantik ve kapsamlı bir iyilik hali arayışını yansıtıyor.

3. X Z Beta Travel: Genç Aileler İçin Çok Kuşaklı Seyahatler
2025, turizmde benzersiz bir trendin doğuşunu işaret ediyor: X Z Beta Travel. Gen Z ebeveynleri, "Beta Babies" olarak adlandırılan çocukları ve Gen X kuşağından büyükanne ve büyükbabaların birlikte seyahat ettiği "X Z Beta Travel", çok kuşaklı bir tatil anlayışını öne çıkarıyor. Bu çok kuşaklı dinamik, lüks seyahati yeniden tanımlıyor ve kişiye özel deneyim taleplerini beraberinde getiriyor.

Meksika'daki Club Med Cancun ve Mauritius Adası'ndaki tropik cennet La Plantation d'Albion, tüm aile üyelerine hitap eden aktivitelerle bu trende öncülük ediyor.

4. Mood Boarding: Duygulara İlham Veren Seyahatler
Seyahatin artık yerlerden çok duygularla ilgili olduğu yeni bir dönem başladı. Mood Boarding, seyahati tasarlarken duyguları yansıtan rotalar oluşturma trendini ifade ediyor. Tatil rotaları derin dinlenme, ilham ya da enerji arayışına göre şekilleniyor. Sicilya'daki Club Med Cefalù ve Alpler'deki Club Med Grand Massif Samoëns Morillon, bu trendin ruhunu yansıtan destinasyonlardan sadece birkaçı. Doğal güzellikler ve etkileyici manzaralar, burada seyahati kişisel ve derin bir deneyime dönüştürüyor

5. JOMO Travel: Daha Az Yapmanın Mutluluğu
FOMO'nun (Fear of Missing Out) aksine, 2025'de JOMO (Joy of Missing Out) ile tatiller her şeyi yapma zorunluluğundan uzak daha yavaş tempoda ve sakin bir şekilde geçecek. Bu felsefe, doğayla iç içe sakin yerlerde zaman geçirmeyi ve yavaşlamayı tercih eden seyahatleri teşvik ediyor.

Club Med Seyşelleri ve Club Med Kani gibi özel villalar, doğa ile bağ kurmayı ve kendini keşfetmeyi önceliklendiren JOMO trendine mükemmel bir uyum sağlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.