Minycenter, büyüme stratejisine yeni bir halka daha ekledi

GİRİŞ TARİHİ: 01.01.2025 GİRİŞ TARİHİ: 18:28 SON GÜNCELLEME: 03.01.2025 00:01
Anne, bebek ve çocuk ürünleri sektöründe Türkiye’nin önde gelen perakende zincirlerinden Minycenter, büyüme stratejisine yeni bir halka daha ekledi.
ÖZBEY MEN/ Yeni mağazasını İstanbul Tema Word'de açarak Türkiye genelinde mağaza sayısını 21'e çıkaran Minycenter, dünyaca ünlü markaları ebeveynler ve miniklerle buluşturmaya devam ediyor.

Minycenter E-Ticaret ve Pazarlama Grup Direktörü Necmi Kahraman, 'Büyümemizin temelinde, müşterilerimizi anne bebek ve çocuk kategorilerinde kaliteli ve fonksiyonel, ürünlere kolaylıkla erişilebilir kılma hedefimiz yatıyor. 21. mağazamız ile daha geniş bir kitleye ulaşacak olmaktan mutluluk duyuyoruz. 2025 yılında da mağaza yatırımlarımıza devam etmeyi planlıyoruz.' dedi.

240 metrekarelik alana sahip yeni mağazada Carter's, Osh-kosh, Skip-hop, Boboli, Stephen Joseph, Sterntaler, Cloud-B gibi birçok dünyaca ünlü markanın yanı sıra Minycenter'ın tekstil ürünleri de yer alıyor. Ayrıca Minycenter'ın Türkiye'de yetkili satıcısı olduğu Babybrezza mama hazırlama makinaları ve sterilizatörleri de annelerin hayatını kolaylaştırma imkânı sunuyor.

Tema World Minycenter mağazası, geniş ürün yelpazesi ve ferah alışveriş alanıyla ebeveynler için alışverişi keyifli hale getiriyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.