ING’den KOBİ’lere ‘masrafsız ve dijital bankacılık’ deneyimi

KOBİ’lere masrafsız ve dijital bir bankacılık deneyimi sunmaya odaklanan ING Türkiye, işletmelerin şubeye gitmeden bankacılık işlemlerini yapabileceği ING KOBİ Dijital ürünleri ile dijital dönüşüm yolculuklarına eşlik ediyor.
18.11.2024 15:02 GÜNCELLEME : 18.11.2024 15:40

Müşteriler bulundukları yerden, diledikleri zamanda kolay bir şekilde bankacılık hizmetlerine erişebilmeyi istiyor. Bu da bankacılıktaki iş yapış şeklini değiştirdi. Global DNA'sında dijitalleşme olan ING Türkiye dijitalleşmeyi merkeze alarak, dijital dönüşüm yolculuğunda attığı adımlarla tamamen dijital hale geldi. ING, Türkiye'nin en sevilen dijital bankası olma hedefiyle ilerliyor. Tüzel müşterilerini desteklemek amacıyla yenilikçi dijital çözümler geliştiren ING Türkiye, KOBİ bankacılığında sektörü dönüştüren yeniliklere imza atıyor.

ING Türkiye Tüzel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Öcal Ağar, "Ticari şirketler ve KOBİ'ler için dijital dönüşüm artık kaçınılmaz. Biz de esnek ve dijital çözümlerimizle işletmelere, zamandan tasarruf ederek finansal süreçlerini etkin bir şekilde yöneterek işlerini büyütme imkanı ve rekabet avantajı sağlamayı hedefliyoruz" diye aktardı. "KOBİ'lere masrafsız ve dijital bir bankacılık deneyimi sunmayı önceliklendiriyoruz" diyen Ağar, "İşletmelerin şubeye gitmeden bankacılık işlemlerini yapabileceği ING KOBİ Dijital ürünlerimiz de bu amaca hizmet ediyor. Bugün şahıs işletmeleri ve limited şirketler dijitalden müşterimiz olabiliyor. Müşterilerimiz mevduatlarını vadesiz hesap yerine KOBİ Turuncu Hesap'ta değerlendirerek esnek bir şekilde günlük faiz kazancı elde edebiliyor. KOBİ'ler için enflasyon dönemlerinde vadeler maliyet oluşturabiliyor, hesaplarındaki tahsilatlarının değerlenmesi onlar için önemli, KOBİ Turuncu Hesap'la onlara diledikleri zaman para çekebilecekleri günlük bir birikim hesabı sunuyoruz" dedi.

"5 binden fazla KOBİ ile görüştük"

KOBİ bankacılığı stratejisinde, dijital ile danışmanlığın gücünü birleştirdiklerini ve bunun en güzel örneğinin 'Cebimdeki Danışman' olduğunu söyleyen Ağar, şunları ekliyor: "Cebimdeki Danışman KOBİ ile işletmelere görüntülü, yüz yüze ve kolay bir bankacılık deneyimi sunuyoruz. Bu hizmetimiz ile çok kısa süre içinde 5 binden fazla müşterimizle görüşme gerçekleştirdik."

Hız Ve Esneklik Sunan Dijital Hizmetler

İşletmelerin hız ve esneklik ihtiyaçlarına cevap verebilmek amacıyla ING KOBİ Hızlı Limit'i hayata geçirdiklerini söyleyen Öcal Ağar, şöyle devam ediyor: "ING KOBİ Hızlı Limit ile işletme sahipleri, ihtiyaçları olan eşit taksitli ticari kredi, taşıt ve iş yeri kredisi, DBS gibi yüksek limitli kredi ürünleri için tek seferde tamamen dijital kanallar üzerinden limit başvurusunda bulunabiliyor. Sektörde ticari krediler için tek bir yerden ve dijitalden başvuru sürecini sağlayan ilk banka olmaktan mutluluk duyuyoruz. Bir diğer yeniliğimiz ise profesyonel meslek sahiplerine özel geliştirdiğimiz Profesyonel Limit hizmetimiz. Mali müşavirler, muhasebeciler, avukatlar, diş hekimleri, eczacılar, veterinerler ve doktorlar için özel olarak tasarlanan bu paket ile şahıs işletmeleri, yüksek kredi limitlerine uygun faiz oranları ve düşük masraflarla ihtiyaçları olan krediye kolayca ulaşabiliyor. Profesyonel meslek sahipleri dijital kanallar üzerinden, eşit taksitli ticari kredi, şirket kredi kartı ve Destek Hesap ürünlerinden oluşan limitlerden yararlanabiliyor."

Dijitalden kredi kullanım oranı yüzde 76

Öcal Ağar, tüzel müşterilerinin dijital kanalları kullanım oranına ilişkin ise şu bilgileri paylaşıyor: "Müşterilerimizin yüzde 70'i dijitalden müşterimiz oluyor, ayrıca kredilerin de yaklaşık yüzde 76'sı dijital kanallardan kullandırılıyor."

BİZE ULAŞIN