İnovasyonun buluşma noktası: WorldFood İstanbul

GİRİŞ TARİHİ: 27.08.2023 GİRİŞ TARİHİ: 11:08 SON GÜNCELLEME: 27.08.2023 12:54
Gıda sektörünün geleceğine yön veren konuların 50’yi aşkın uzman isim ve 20 farklı önder kurum ile mercek altına alınacağı 31. WorldFood İstanbul Gıda Fuarı'nda, 60 bine yakın ziyaretçinin ağırlanması hedefleniyor.

Sektördeki son yenilikleri ve gıda trendlerini sergileme ve keşfetme imkanı sağlayan Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı – WorldFood İstanbul, 6 – 9 Eylül 2023 tarihlerinde Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde kapılarını açıyor. 40 ülkeden 1500'e yakın yerli ve yabancı katılımcının ağırlanacağı Türk gıda sektörünün uluslararası buluşma platformu WorldFood İstanbul, birçok yeni ürünü ve en son teknolojileri gıda sektörüne tanıtmaya hazırlanıyor.

Birçok yeni ürünü ve en son teknolojileri gıda sektörüne tanıtmaya hazırlanan Türk gıda sektörünün uluslararası buluşma platformu WorldFood İstanbul'da katılımcı ve ziyaretçiler; piyasadaki yenilikleri ve ürünleri görme, uluslararası ve yerli firmalara erişim, tedarikçilerle ve üreticilerle ilişkileri geliştirme fırsatlarını yakalarken aynı zamanda uzman isimler ve önder kurumlar ile 2024 gıda sektörünün gelişim seyrine tanık olma fırsatı bulacaklar.

Sektörün nabzı food arena etkinlik alanında tutulacak

Depremin tarım ve gıda sektöründeki bilançosunun, ihtiyaçlar, destek programları- Sektörün 2023 analizi ve 2024 öngörülerinin de paylaşılacağı fuarda "İhracatın Kalbinde Gıda Sektörü, İhracatta Yeni Pazarlar & Büyüme Stratejileri" gibi konular da ele alınacak. Fuar süresince gerçekleştirilen oturumlar, atölye çalışmaları, girişimci sunumları ve ödül törenleri ile sektör paydaşları, sektörün nabzını Food Arena etkinlik alanından ve YouTube üzerinden takip edebilecekler.

Yüzlerce büyük firma WordFood İstanbul'da!

Pınar Süt, Tahsildaroğlu, Malatyapazarı, Beyoğlu Çikolata, Nuh'un Ankara, Seyidoğlu Gıda, Bolçi Çikolata, Muratbey, Dardenel, Cafe Crown, Reis Gıda, Tayaş Gıda, Meysu, Tariş Üzüm, Sütaş ve Migros Ticaret A.Ş. gibi yüzlerce büyük katılımcı firmanın da yer alacağı fuarda, konferansların yanı sıra tematik fuar turları, ulusal ve uluslararası fuar katılımcısı firmaların mutfak atölyeleri, ünlü şefler ile gerçekleştirilecek reçete sunumları, tarif sohbetleri ve lezzet şovları da düzenlenerek, ziyaretçilere etkileşimli bir fuar deneyimi yaşatılacak.

Semi Benbanaste

1,5 milyar euroluk bir iş hacmi hedefleniyor

Fuar Direktörü Semi Benbanaste, "2022 yılında WorldFood İstanbul'da, fuar öncesi hedeflenen "en az 1 milyar Euro'luk iş hacmi" hedefimizi yakaladık. Aynı zamanda katılımcıları; ziyaretçiler ve alım heyetleri ile buluşturan eşleştirme uygulamamız sayesinde 7.000'in üzerinde B2B toplantı gerçekleşti ve yeni iş birliklerine de imza atıldı. Her yıl olduğu gibi sunduğumuz fırsatları çeşitlendirerek bu rakamı artıracağız. Bu sene Azerbaycan, Brezilya, Fransa, Yunanistan, İsrail, Ürdün, Amerika, Katar, İngiltere, Güney Afrika, Sırbistan, Bulgaristan, Almanya, Kuveyt başta olmak üzere 80 ülkeden 800'e yakın yabancı satın almacıyı ağırlayarak hedefliyoruz. Aynı zamanda, VIP Alım Heyeti programı kapsamında, WorldFood Istanbul'a katılan tüm katılımcılarımızı, ziyaretçiler ve profesyonel satın almacılar ile ücretsiz eşleştirme uygulamamız ICA Connect ile bir araya getiriyoruz. Bu yıl da fuarımız, bölgesinde ve dünyada iş hacmi oluşturarak, ticaret hareketliliğini, yerli üreticilerimizin ihracat potansiyellerini artırmak için fırsat sunmasının yanı sıra, aynı zamanda, fuar süresince gerçekleştireceğimiz oturumlarla, sektöre dair hedeflerin uzman isimler tarafından paylaşılarak Türkiye'nin gıda ve gıda teknolojileri sektörünün öngörüleriyle, "bölgesel ve uluslararası bir vizyon platformu" özelliğini güçlendirmeye devam edecek. 31. kez gıda dünyasını İstanbul'da ağırlayacak olmanın gururunu, ilk fuarımızdaki heyecanımızla yaşarken, ICA Events olarak yeni iş ve ortaklık fırsatları yaratmanın yanı sıra, aynı zamanda bilgi ve ilham dolu etkinlikleriyle verimli bir fuar deneyimi sunmaya hazırlanıyoruz."

Online Davetiye İçin Tıklayınız: https://bit.ly/3KOvYfR

ICA Events Hakkında:

Genel merkezi Londra'da bulunan ICA Events, Birleşik Krallık, Orta Doğu ve Çin'deki temsilcilikleriyle Türkiye, Polonya, Azerbaycan, Kazakistan ve Özbekistan'da 50'yi aşkın fuar, sergi ve konferans düzenleyen uluslararası bir fuar şirketidir.
ICA Events, dünyanın her köşesinden gelen müşterilerin olağanüstü anlar paylaştığı ve sektör inovasyonunun şekillendiği kaçırılmayacak etkinlikler düzenleyen yeni nesil bir organizasyon firmasıdır. Vizyonumuz, dünyanın en önde gelen içerik odaklı ve mutlaka gidilmesi gereken etkinlik portföyünü oluşturarak müşterilerimize muazzam bir deneyim ve yatırım getirisi sağlamaktır.
Türkiye'de ise ICA Events gücünü bölgedeki küresel ağdan alarak inşaat (Yapı Fuarı – Turkeybuild Istanbul), turizm (EMITT), kozmetik (BeautyEurasia), gıda (WorldFood Istanbul), raylı sistemler ve lojistik (Eurasia Rail) sektörlerinde Türkiye'nin öncü fuarlarını düzenlemektedir.

WorldFood İstanbul Uluslararası Gıda Ürünleri Teknolojileri Fuarı Hakkında:

31 yıldır düzenlenen WorldFood İstanbul Uluslararası Gıda Ürünleri Teknolojileri Fuarı, 2023 itibari ile TİM Hububat Bakliyat Yağlı Tohumlar ve Mamulleri Sektör Kurulu ve bünyesinde bulunan tüm İhracatçı Birlikleri, Türkiye Gıda ve İçecek Sanayii Dernekleri Federasyonu (TGDF) ve Ev Dışı Tüketim Tedarikçileri Derneği (ETÜDER) ile dünyada kendi alanındaki en etkin fuarlarından biri olması hedefiyle "Türkiye Gıda Platformu" adı altında güçlerini birleştirerek tarihi bir iş birliğine gitti ve gıda sektörünün çatı kuruluşları bir araya getirildi. Bu birleşme ile iş hacmi rakamlarında yeni rekorlara ulaşılması hedefleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.