Dünyanın ilk pop up kahve zinciri olan Good for You, 90 günde 85 şubeye ulaştı. Girişimcilik ve perakende dünyasına yeni bir soluk getirmeyi amaçlayan sistem içerisinde yüksek kira bedelleri, abartılı maliyetler ve giderlere yer yok. Marka, 2021 içerisinde Türkiye genelinde 200 şubeye ulaşmayı hedefliyor.
2020'de temelleri atılan ve kısa bir süre içerisinde hızlı bir büyüme gerçekleştiren Good for You, klasik kahve zincirlerinin tüm sorunlarını ortadan kaldırıyor. Cem Akın ve Onur Yanık tarafından hayata geçirilen konseptte yüksek kira bedelleri, abartılı dekorasyon masrafları ve yorucu sabit giderler yok. Sistem içerisinde franchising almanın bedeli, her şey dâhil 35.000 TL+KDV. Türkiye'de bugüne kadar 15.000'in üzerinde talep formu alan sistem; genç, dinamik, özgürlük arayışında olan bir neslin markası olma yolunda ilerliyor. 66 milyon TL değerleme ile Orka Holding'ten yatırım alan Good for You, Türkiye'nin en hızlı ve yüksek değerlenen girişimi olarak da dikkat çekiyor.
Tüm dünyada büyüyecek
Hâlihazırda 85 iş ortağı ile faaliyet gösteren şirket 2021 yıl sonunda Türkiye'de 200'den franchise'a ulaşmayı hedefliyor. Almanya, Hollanda ve İngiltere odaklı bir büyüme planıyla ilerleyen Good for You, dünya genelinde ise yıl sonunda toplam 300 şube hedefini geçmeyi amaçlıyor. Sistem ile ilgili bilgi veren Good for You Kurucu Ortağı Onur Yanık, "Pandemiyle birlikte gördük ki yeni şeylere, her zamankinden fazla ihtiyacımız var. Tam da bu amaçla girişimcilere fırsat yaratıyoruz. Girişimcileri kendi işinin patronu yapıyoruz ve her konuda bayilerimizin yanında olmayı sürdürüyoruz" dedi.
Good for You Kurucu Ortağı Cem Akın ise önceliklerinin klasik perakendeciliğin temel sorunlarından arındırılmış, daha yalın ve farklı bir iş modeli kurmak olduğunu belirtti. Akın'a göre pandemi her işi değiştiriyor ve dönüştürüyor. Organize perakende de kendini yenilemek zorunda. Good for You, geleceğin franchise anlayışını şimdiden sunuyor.