Tüm kuşakların iş kaynağı Head Hunter Dergisi çıktı!

GİRİŞ TARİHİ: 14.08.2024 GİRİŞ TARİHİ: 12:54 SON GÜNCELLEME: 14.08.2024 13:03
Turkuvaz Dergi Grubu’ndan yepyeni bir yayın. Para Dergisi yazı işleri tecrübesiyle hazırlanan "Head Hunter" dergisi okurla buluştu.

Para Dergisi'nin üç ayda bir çıkacak "çalışma felsefesi" dergisi Head Hunter yayın hayatına başladı. Yeni nesil iş trendleri, insan kaynağı, mesleklerin dönüşümü, yeni dünyanın şifreleri, liderlik ve girişimcilik haberleriyle dergi yayıncılığında büyük bir boşluğu dolduracak olan Head Hunter Dergisi'nin ilk sayısı bayilerde.

Dergi ilk sayısında aşağıdaki soruların cevaplarını veriyor:

Yeni nesil işverenler ne istiyor?

Yapay zekâ mı insan mı?

İK'da kültürel değişim başladı, sırada ne var?

40 yaş altı liderlerin yönetim taktikleri neler?

Girişimciler için yatırımcıyı tavlama yöntemleri neler?

Kriz kapıda: Çalışansızlık mı? İşsizlik mi?

Çalışanı mutlu etmenin yolları nelerdir?

Şirketlerin işe alım planları neler?

Etkili bir eğitim programı nasıl uygulanır?

Kurumsal sosyal sorumluluk projeleri artık bir iş mi?

Esenlik pazarı nereye gidiyor?

*Çalışma kültürü, iş felsefesi ve insan kaynakları dergisi olan Head Hunter, yeni nesil işverenlere ve çalışanlara önemli bir kaynak olmayı hedefliyor. Dergide liderlik, girişimcilik, çalışan esenliği, eşitlik, kapsayıcılık, kuşaklar arası iletişim, dünyadaki çalışma trendleri, şirketlerin İK programları gibi geniş yelpazede haber, dosya ve makaleler yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.