Soysal tarafından "THE NEXT PHASE: In Retail, E-Commerce, Digitalisation" ana temasıyla 29 – 30 Mayıs tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilecek olan "Perakende Günleri", 23. yılında da sektörün ve dijital ticaretin geleceğine yön veren çok sayıda yerli ve yabancı konuşmacıyı 10.000'i aşkın üst düzey yönetici ile bir araya getirecek.
Dijital ticaret, rekabette farklılaşmak ve bir müşteriyi satın almaya motive etmek için sanat ve bilimin bir kombinasyonunun gerekli olduğu çok önemli bir an yaşıyor. Sürekli gelişen bu e-ticaret ortamında, iş kararları ilişki temelli olmaktan çıkıp algoritmaların hüküm sürdüğü veri odaklı hale geldi. Etkili olmak için, geleneksel çok kanallı perakende stratejileri ile yapay zeka patlamasından etkilenen ses, sosyal ve görsel ticaret gibi yeni büyüme modellerinin bir kombinasyonu gereklidir.
Bu oturumda dijital raf oyununu kazanmada zihinsel, fiziksel ve şimdi de dijital erişilebilirliğin oynadığı önemli roller, markaların tüm değer zinciri boyunca içerik, medya ve teknolojiyi senkronize etme fırsatları ve rekabetçi çevrimiçi pazarda yaratıcılık, dönüşüm ele alınacak.