9 günde 19 milyon fal baktı

GİRİŞ TARİHİ: 12.08.2021 GİRİŞ TARİHİ: 14:01 SON GÜNCELLEME: 12.08.2021 14:01
17-25 Temmuz tarihlerini kapsayan 9 günlük bayram tatilinde 19 milyon kişi kahve falı baktırdı. 60 milyon fincan fotoğrafı gönderildi.

Fal severler 9 günde 19 milyon kahve falı baktırdı. Kaave kullanıcıları, 60 milyon Türk kahvesi fincanı fotoğrafı gönderdi. Milyonlarca fal severi mutlu eden mobil fal uygulaması Kaave, sevilen karakterleri, keyifli yorumları ve sürpriz uygulamaları ile Kurban Bayramı'nda da kullanıcılarını yalnız bırakmadı. Kaave, sadece 9 günlük süre zarfında kullanıcılarından gelen 19 milyon falı yorumladı. Falcı Bacı ve arkadaşlarına, 60 milyon Türk kahvesi fincanı fotoğrafı gönderildi.

2011 yılından bu yana eğlence kategorisinde global mobil uygulamalar üreten Kaave'nin kurucu ortağı Selin Sağol Sade, 17-25 Temmuz tarihlerini kapsayan 9 günlük bayram tatilinde 19 milyon kahve falı bakıldığını, Kaave uygulamasına yoğun bir ilgi gösterildiğini belirtti: "Kaave, Kurban Bayramı tatili boyunca, kullanıcılarımızın kahve keyiflerini artırmaya devam etti. Bayramda uygulamamız üzerinden 19 milyon kahve falı yorumlandı. Tatilde motivasyon artırıcı eğlenceli aktivitelere yönelen kullanıcılar uygulamaya 60 milyon Türk kahvesi fincanı fotoğrafı gönderdi. Daha çok fal baktırmak isteyen kullanıcılar ise telefonlarını salla kazan özelliği ile sürpriz hediyeler kazanmak için 2 milyon saniye boyunca salladı."

Yeni mini oyun lanse edildi

Bayram haftasında lanse edilmesine rağmen mini oyun "Falcı Bacı'nın Bahçesi"nde 250 bin bölüm tamamlanırken, 5 milyon çiçek eşleştirildi. Kullanıcılar, mini oyunda toplam 20 milyon saniye geçirdi. Bugüne kadar 45 milyon kez indirilen ve 1,5 milyar fal yorumlayan Kaave, Android ve iOS platformlarında aylık 5 milyondan fazla aktif kullanıcıya sahip.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.