Happy Moon's Grup, sektörde bir ilke imza attı. Grup, müşteri beklentilerine günümüzün dijitalleşme eğilimlerinden yola çıkarak yanıt vermek için "3D Menü" uygulamasını hayata geçirdi. Türkiye'de bir ilke öncülük eden uygulama ile müşteriler Happy Moon's Cafe şubelerinde bulunan menülere dokunmadan, telefonları aracılığıyla QR kod okutarak, hiçbir uygulama indirmeye gerek kalmadan anında 3D Menü'ye ulaşabilecekler. Müşteriler siparişini verecekleri ürünü ister 3D modeline bakarak, isterlerse ürünün birebir ölçülerdeki boyutunu artırılmış gerçeklik teknolojisi sayesinde masalarına yansıtarak seçebilecekler.
Konu hakkında açıklama yapan Happy Moon's Grup Pazarlama Direktörü Tuğba Şen Demirci, "Pandemi döneminde müşterilerimizin ihtiyaçlarına odaklanarak sağlık, hijyen ve deneyimi bir arada nasıl daha efektif hale getiririz diye düşünerek bu menüyü oluşturduk. Günümüzün dijitalleşme eğilimi ve müşteri kitlemizin çoğunluğunu oluşturan gençlerin yeniliklere açık olması, tercih ettikleri markalarda da dijital deneyimler yaşama arzusu bizi bu konuda cesaretlendirdi. Böylece müşterilerin menüye dokunmadan istedikleri ürünü seçtikleri ancak ürün seçerken de zorlanmadıkları, ayrıca seçimini daha bilinçli ve kolay yapabilmesine, siparişini beklerken arkadaşları ile masada eğlenerek vakit geçirmesine imkan sağlayan artırılmış gerçeklik teknolojisini kullandığımız 3D Menümüzü hayata geçirdik" dedi.