Maydanoz Döner Yönetim Kurulu Üyesi ve Franchise Direktörü Cuma Dağlı'nın aktardıklarına göre, Türkiye dâhil olmak üzere 6 ülkede 300'ün üzerinde şube ile faaliyet gösteren Maydanoz Döner, yurt dışında Gürcistan, Almanya, Azerbaycan, Hollanda ve son olarak da Amerika'da yer alıyor. Yatırımcılarından aylık ciro payı bedeli talep etmeyen firmanın farklı bayilik konseptleri bulunuyor. Bunlar; cadde-AVM ve ekspres. Ekspres konsept, nüfusu 25 bin ile 75 bin arasında olan ilçelerde daha düşük bütçe ile yatırım yapmak isteyen yatırımcılara yönelik geliştirilmiş. Firmanın vizyonu; farklı kültürlere hitap eden eşsiz soslu lezzetleri, inovatif ürünleri, standart hizmet ve kalite anlayışıyla dünyanın en bilinen döner markası olmak. Misyonu ise; sağlıklı ve lezzetli ürünleri nezih mekânlarda ulaşılabilir fiyatlarla sunmak ve iş ortaklarıyla sürekli iletişim halinde kalarak gelişimlerini sağlayıp, karlılıklarını artırmak.
Ar-Ge çalışmaları ile ana ürünlerinin yanı sıra yan ürünlerini de geliştirmeye devam eden Maydonoz Döner, hem müşterilerine hem de yatırımcılarına karşılıklı güven veren bir sistem oluşturmayı hedefliyor. Düşük maliyet, karlı yatırım hedefi ile bayilik ağını genişleten firma, 'yeni nesil franchise' anlayışıyla yatırımcılarına fırsatlar sunuyor. Maydonoz Döner'in ileriye dönük geliştirmek istediği üç hedefi bulunuyor. Birincisi, yedi kıtada 208 ülkeye ulaşmak, ikincisi ise yatırımcıların kazançlarını her daim artırmalarına katkı sağlayarak, korumak ve üçüncü hedefi ise müşterilerine nezih mekânlarda, ulaşılabilir fiyatlarla ürün sunmaya devam etmek.