Pınar et, ihracat yaptığı ülke sayısını 30’a çıkardı

GİRİŞ TARİHİ: 19.04.2023 GİRİŞ TARİHİ: 11:29 SON GÜNCELLEME: 19.04.2023 11:29
Pınar Et ihracat ağını da genişletmeyi sürdürüyor. Avrupa’da Almanya, Belçika, Fransa ve İsviçre’den sonra Nisan ayında İngiltere pazarına giriş yapan Pınar Et, global tüketiciler ile buluşmak amacıyla büyümeye devam ediyor.

Türkiye'nin ilk özel girişim entegre et tesisi olarak kurulduğu günden bu yana sorumlu üretici kimliğinden ödün vermeden çalışan Pınar Et, 38 yıldır Türkiye ve ihracat pazarlarındaki tüketicilere lezzetli ürünlerini ulaştırıyor. AB standartlarında ve sertifikalarla tescillenmiş hijyenik koşullarda üretim yapan Pınar Et, Türkiye pazarındaki birçok kategoride liderliğini korumaya devam ederken ihracat ağını da genişletmeyi sürdürüyor. Avrupa'da Almanya, Belçika, Fransa ve İsviçre'den sonra Nisan ayında İngiltere pazarına giriş yapan Pınar Et, global tüketiciler ile buluşmak amacıyla büyümeye devam ediyor.

"Önümüzdeki 3 yıl içerisinde ihracat gelirlerimizi 3 katına çıkarmayı hedefliyoruz"

Pınar Et'in ihracat yaptığı ülke sayısını bu yıl 30'a çıkardığını söyleyen Pınar Et Genel Müdürü Hüseyin Demir, "İhracat pazarlarımızın başında B.A.E, Kuveyt, Katar, Bahreyn, Amerika Birleşik Devletleri, Almanya, Irak, Azerbaycan, Gürcistan ve K.K.T.C yer alıyor. Avrupa'da Almanya, Belçika, Fransa ve İsviçre'den sonra Nisan ayında İngiltere pazarına giriş yaptık. Dış pazarlarda özellikle hindi etinden üretilen nitelikli şarküteri ürünleri ile börek çeşitleri tercih ediliyor. Bunların yanı sıra yıl boyunca vegan ve vejetaryen diyetleri uygulayanlar için bitkisel kaynaklı protein içeren Power Burger, Falafel, Veggie Bites ve Soğan Halkası ürünlerimizi yurt dışı pazarlara sunmaya devam ettik. Özellikle Kazakistan, Gürcistan ve Kanada pazarlarında ağırlığımızı arttırarak 4,7 milyon dolar gelir elde ettik. Önümüzdeki 3 yıl içerisinde ihracat gelirlerimizi 3 katına çıkarmayı hedefliyoruz" dedi.

Geçen sene ABD pazarında vegan ürünlerden sonra dondurulmuş unlu ürünlerle de yer almaya başladıklarını belirten Hüseyin Demir; "ABD ile olan ticari ilişkilerimiz hacimsel olarak büyürken Kanada'ya deniz ürünleri ihracatını geliştirdik. Kafkasya'daki gücümüzü geliştirme çalışmaları kapsamında Azerbaycan'ın yanı sıra Gürcistan ve Kazakistan pazarlarındaki etkinliğimizi arttırdık. Global pazarlardaki ihtiyaçları gözeterek modern sunuma sahip olacak bir şekilde inovasyon yapıyoruz. Bu vizyonla da ihracat odaklı 7 yeni ürün geliştirdik" diyerek sözlerini tamamladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.