Tempo BPO, artık Avrupa'ya da hizmet verecek

Müşteri deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanında hizmet veren Tempo BPO, yurt dışına açılarak Tempo Communication adıyla Almanya’da da hizmet vermeye başladı. Türkiye’nin 50 farklı ilinde yer alan 3 binin üzerinde çalışanıyla hizmet veren şirket, Almanya’yı merkezine alarak tüm Avrupa’ya hizmet sunacak.
24.05.2022 11:45 GÜNCELLEME : 24.05.2022 11:45

Müşteri deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanında hizmet veren Tempo BPO, yurt dışına açılarak Tempo Communication adıyla Almanya'da da hizmet vermeye başladı. Türkiye'nin 50 farklı ilinde yer alan 3 binin üzerinde çalışanıyla hizmet veren şirket, Almanya'yı merkezine alarak tüm Avrupa'ya hizmet sunacak.

"2022 yılı için hedefimiz ciroyu 400 milyon TL'ye çıkarmak"

Almanya operasyonu için 5 milyon TL'nin üzerinde yatırım yaptıklarını açıklayan Tempo BPO CEO'su Cemal Akar, şunları söyledi:

"Tempo BPO olarak 20 yıllık tecrübemiz ile iş ortaklarımızın süreçlerini kolaylaştırmak, uçtan uca servisler sunmak için yenilikçi projeler üretiyoruz. Hizmet kalitesini sürdürülebilir kılmak için çalışıyoruz. Standart çağrı merkezi hizmetinin ötesine geçip, iş ortaklarımızın ihtiyaçlarını tespit ederek, müşteri yaşam döngüsünde gerekli tüm iletişim kanallarını yönetiyor ve oluşturduğumuz uçtan uca iş süreçleriyle markalarımıza 'Bütünleşik Müşteri Deneyimi' sunuyoruz. İnsanı ve teknolojiyi merkeze alıyoruz. 20 yıldır olduğu gibi yeni yaşımızda da çalışmalarımızı hız kesmeden sürdüreceğiz. 2021 yılında yaklaşık 189 milyon TL'lik ciroya ulaştık. 2022 yılı için hedefimiz ise bu rakamı 400 milyon TL'ye çıkarmak. Şu anda Türkiye'nin 50 farklı ilinden 3 bine yakın çalışanımız var. Büyüyen operasyonlarımızla birlikte bu sayı giderek artacak. 2021 yılında Almanya'da bir şirket kurarak hizmet vermeye başladık. Önümüzdeki süreçte operasyonlarımızın yüzde 10'nunu Almanya'dan yürütmeyi amaçlıyoruz."

BİZE ULAŞIN