Orka, yurt dışında bu yıl 14 mağaza daha açacak
Damat Tween D'S Damat markaları ile dünya moda perakendesinin lider kuruluşlarından biri olan Orka Holding, sürdürülebilir moda, döngüsel tüketim ve dijital dönüşüm odaklı yaklaşımıyla global pazarda emin adımlarla büyümesini sürdürüyor. Bu yıl 17 ülkede 26 yeni mağaza açma başarısı gösteren Orka Holding, yıl sonuna kadar aralarında İtalya, İspanya ve Dubai'nin de olduğu ülkelerde 14 mağaza daha açacak. Grup, yıl sonunda da 900 milyon TL ciro hedefliyor.
Orka Holding, perakende ve ihracat başarısının yanında üretim alanında yapacağı yeni yatırımlarla da gücünü perçinlemeye hazırlanıyor. Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, Giresun'da ileri teknoloji ile donatılan ve Avrupa'nın sayılı üretim merkezleri arasında yer alan tesislerine yenisini ekleme müjdesini vererek "Gelecek yıl Giresun'da 30 milyon TL yatırımla üçüncü üretim tesisimizi açmayı planlıyoruz. Yeni yatırımımızla gömlek ve pantolonda üretim kapasitesini iki kat artacak ve 300 kişiye ek istihdam sağlayacağız" diye konuştu.
Dünya moda perakendesinde zirvede kendine yer açtı
Orka Holding, Covid-19 salgını sonrası dünya moda perakendesinde yaşanan gelişmeleri ve markalarının gelecek hedeflerini düzenlediği basın toplantısı ile tanıttı. Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu'nun ev sahipliğinde düzenlenen toplantıya, Orka Holding Eş Başkanı Halidun Orakçıoğlu ile Orka Holding Yönetim Kurulu Üyesi Osman Arar da katıldı.
Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, "Dünya moda endüstrisinde erkek giyim alanında zirvede kendine yer açan Damat Tween D'S Damat olarak sorumluluğumuz çok büyük. İnsan odaklı bakış açımızla dünyanın sürdürülebilirliğine ne kadar katkı sunduğumuz, gelecek nesillere ne ölçüde yaşanabilir bir dünya bıraktığımız ve aynı şekilde müşterilerimizin yaşam tarzına getirdiğimiz konfor ve şıklık, bizim için en öncelikli hedefler. Markalarımıza duyulan güçlü sadakatte bu bakış açımızın payı büyük. Bu anlayışla ekosisteme olan duyarlılığımız sonucu bundan dört yıl önce geri dönüşüm için Ar-Ge çalışmalarına başladık ve pek çok alanda olduğu gibi bu alanda da sektördeki değişime yön verdik. Müşterilerimiz gardroplarını ve ürünlerin öncesindeki tüm aşamaları sürdürülebilir hale getirmek üzere uzun süredir çalışıyoruz. Sürdürülebilirlik ile eş zamanlı olarak dijital dönüşümü de odağımıza aldık. Verimlilik, atık yönetimi, kapasite gibi üretimin pek çok aşamasında optimizasyon sağlayan ve performans artıran giysiler gibi ürünlerde çığır açan dijital dönüşümü çok önemsiyoruz. Birbiriyle kol kola ilerleyen dijital dönüşüm ve sürdürülebilirlik hedefleri süreçlerindeki tüm emeklerimizin, pandemi gibi çok zor bir süreçte karşılığını almayı başardık. Dünya toplumlarının hazırlıksız yakalandığı ve sürdürülebilirlik hedeflerini hızlandıran pandemide yaşanan tüm değişimlere hızla adapte olduk" dedi.