Dijital varlık pazaryeri Pointship'e, Startup Wise Guys’dan yatırım

GİRİŞ TARİHİ: 31.01.2023 GİRİŞ TARİHİ: 13:05 SON GÜNCELLEME: 01.02.2023 00:00
Kullanıcılarının sahip olduğu her türlü ödül ve puanların son kullanım süreleri geçmeden değerlendirmesini sağlayan yeni nesil dijital varlık pazaryeri Pointship, Startup Wise Guys’dan yatırım aldı. Pointship, aldığı bu yatırım ile oyun endüstrisine girecek ve uluslararası pazarlara açılacak.

Mil ve puanlar, oyun kredileri, etkinlik biletleri, otel ödülleri gibi kullanılmayan ödül ve avantajları NFT'lere dönüştüren ve token'larla üyeler arasında alınıp satılmasına aracılık eden Estonya merkezli Türk girişimi Pointship, yeni bir yatırıma imza attı. Ocak 2021 yılında beta versiyonu ile hayata geçen ve şu anda dünya genelinde 25.000'i aşkın üyesi bulunan Pointship, Startup Wise Guys'dan aldığı yatırımla ekibini genişleterek yeni ülke pazarlarına girmeyi hedefliyor. Pointship bu yatırımı, uygulamada sunulan özellikleri geliştirme ve çoğaltmanın yanı sıra pazarlama faaliyetlerini Avrupa, Güney Amerika ve Orta Doğu gibi bölgeler başta olmak üzere uluslararası alanda artırmak için kullanacak.

"Her türlü ödül ve değerin paylaşılabilir olmasını hedefliyoruz"

Aldıkları yatırıma ilişkin değerlendirmede bulunan Pointship Kurucu Ortağı ve CEO'su Egemen Çakmak, şunları söyledi: "Tüketiciler kurumlardan edindikleri ödül ve puanları süreleri geçmeden kullanmayı unutabiliyorlar veya o an için lazım olmadığından kullanmayabiliyorlar. Oysa bunların hepsi edinilmiş dijital varlıklar. Dolayısıyla bunların korunması ve istenildiği takdirde dönüştürülebilmesi ihtiyacı vardı. Buradan hareketle kullanılmayan ödül ve puanların tek bir çatıda toplanıp güvenli şekilde saklandığı, kullanıcılar arasında alınıp satılabildiği dijital varlık pazaryeri olan Pointship doğdu. Her geçen gün gelişerek büyüyen girişimimiz, Startup Wise Guys'dan ilk kurumsal yatırımını aldığı için mutluyuz. Platformumuzun üzerinden her türlü ödül ve değerin paylaşılabilir olmasını hedefliyoruz."

"Oyun endüstrisine girmeyi hedefliyoruz"

Pointship Kurucu Ortağı Merter Ünsal ise "Oluşturduğumuz bu platformun birçok tüketiciye çözüm olduğuna inanıyoruz. Aldığımız bu yatırım da doğru yolda olduğumuza ve uygulamamızın yüksek potansiyeline işaret ediyor. Startup Wise Guys gibi Avrupa'daki çok önemli bir FinTech hızlandırma programına seçilmiş olmak mutluluk verici. Startup Wise Guys'ın yapmış olduğu yatırım dışında network'ü ve sağlayacağı faydalar bizleri oldukça heyecanlandırıyor. Yatırım ile ürün geliştirme sürecimizi hızlandırıp oyun endüstrisinde büyüyerek dijital platform oyuncularının ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyoruz" dedi.

"Mentorluk desteği ve geniş networkümüzle de girişimleri destekliyoruz"

2012 yılında Estonya'da kurulan Doğu Avrupa'nın lider yatırım fonu Startup Wise Guys'ın Partneri Günce Önür, yaptıkları yatırımla ilgili şunları aktardı: "Startup Wise Guys olarak yenilikçi çözümler sunarak tüketicilerin ihtiyaçlarına çözüm üreten FinTech girişimlerini desteklemek önceliklerimiz arasında yer alıyor. Bu kapsamda para kavramına yeni bir soluk getiren Pointship'in, bütün dünyanın enflasyon gerçeğiyle yüzleştiği bu dönemde kullanıcıların hayatlarını kolaylaştıracağına inanıyoruz. Startup Wise Guys olarak girişimlere sunduğumuz değerin sadece yatırımlarımız olmadığının; alanında uzman kişiler tarafından mentorluk desteği ve geniş network ağımız gibi desteklerimizin de olduğunun altını çizmek isterim."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.