Malezya merkezli Sky Kaynak Şirketler Grubu'nun iştiraklerinden biri olarak 2008 yılında kurulan ve Türkiye dışında Avustralya, Japonya gibi 13 fatklı ülkede faaliyet gösteren Max Pine International, artı gelir edinmek isteyenlerin de yeni gelir fırsatı oldu. Network pazarlama ile doğrudan satış yapan markanın hedefi, daha önce bu alana girmeyen beyaz yakalılar.
Herkes hem tüketici hem de distribütör olabilir
İsteyen herkesin Max Pine ürünleri tüketicisi olabileceği gibi aynı zamanda da distribütör ağlarına katılıp, bu ürünlerin satışını gerçekleştirme imkanına sahip olabileceklerini ifade eden Max Pine Türkiye CEO'su Yusuf Ayçıl, "Bir yıllık süre zarfında çok önemli bir distribütör sayısına ulaştık. Şirketimiz Türkiye genelinde hızla gelişmeye de devam ediyor. Burada en önemli destekçimiz ise, Türk insanının henüz yeni tanışmaya başladığı ve motivasyonlarını, zindeliklerini artırmaya destek olan Moringalı kahve çeşitlerimiz diyebiliriz. Bu ürünlerimizle sadece satışlarımızı değil, distribütör sayımızı da artırıyoruz. 2022 yılı hedefimiz ise Türkiye'de yüzde 100 büyüme. Hem kaliteli ürünlerimizi Türkiye'de 81 ilden tüketicilerimizle buluşturmak hem de yeni distribütörlerimiz ile Türkiye ekonomisine istihdam anlamında katkı sağlamak bizim en öncelikli hedefimiz." diye konuştu.
Sağlıklı yaşama özel yeni nesil kahve çeşitleri
Doğrudan satış modeline yeni bir soluk getirmek isteyen Max Pine, moringa içerikli gıda takviyesi, kolajen ve cilt bakım ürünlerinin yanı sıra moringalı enerji veren ve kilo kontrolü sağlayan kahveleri içeren 'Moringa Yaşam Serisi' ile öne çıkıyor. Pandemi sürecinden bu yana yeni gelir kazanmak ya da kendi işini yapmak isteyen bağımsız distribütörler aracılığıyla, kaliteli ve temiz içeriğe sahip bu ürünleri tüm Türkiye ile tanıştırdıklarını belirten Ayçıl, "Hem pandemide değişen iş ve yaşam koşulları hem de insanların ekonomi ve sağlık anlamındaki hassasiyetleri nedeniyle işimizi çok önemsiyoruz. Yediğine-içtiğine dikkat, doğaya saygılı ve temiz içerikli ürünleri kullanan, gıda takviyeleri ile bağışıklığını desteklemek isteyen kişiler gittikçe daha da bilinçleniyor. Wellness dünyasında da bizim doğal ve kaliteli ürün portföyümüz önemli yer tutuyor. Türkiye'de gelişen kahve kültürü ve tüketimine rağmen moringalı kahve halen çok az biliniyor. Biz tüm bu ürün portföyünü, insanlara iş modeli sunarak – doğrudan satış yöntemi ile son tüketiciye iletiyoruz" dedi.