Türk ülkelerinin alışveriş datasını toplayacak
Bakkal, büfe, küçük marketler gibi perakende sektöründe ölçümlenmesi zor alanlarda barkod tarayıcı ile yazar kasa arasına konumlandırdığı cihazlar aracılığıyla Türkiye'nin 2 bin farklı noktasından yapılan alışverişlerin verilerini gerçek zamanlı olarak toplayan ve raporlayan Trendbox, yurtiçi açılımlarının yanı sıra yurtdışında da büyümeye devam ediyor. Adana, Ankara, Bursa, Denizli, İstanbul, İzmir, Kayseri ve Kütahya başta olmak üzere Türkiye'de 11 farklı ilde çalışmalarına devam eden Trendbox, yavru vatan Kıbrıs'ta faaliyetlerine başlamasının ardından şimdi de Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgesinin (MENA) yanı sıra Türki Cumhuriyetlere de açılmaya hazırlanıyor.
"Türki Cumhuriyetler için görüşmelerimiz devam ediyor"
Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Trendbox CEO'su Ozan Tezer, şunları söyledi: "Öncelikli hedefimiz Türkiye'deki nokta sayımızı artırmak. Trendbox ile 2022 yılında Türkiye'nin 50 ilinde olmayı hedefliyoruz. Ancak global pazarlar da her zaman radarımızda olmaya devam ediyor. Gerekli pazar araştırmalarınızı yapıyoruz. Trendbox olarak Türkiye'deki ve yurtdışındaki yeni girişimlerimiz ve yatırımlarımızla yeni müşteriler edinerek başarılı projelere imza atacağımıza inanıyoruz. Bu kapsamda ilk açılımımızı Kıbrıs'a gerçekleştirmiştik. Şimdi ise MENA bölgesi ve Türki Cumhuriyetler için görüşmelerimiz devam ediyor. İlerleyen dönemde BUCCA (Belarus, Ukrayna, Caucasus & Orta Asya) pazarına da açılmak hedeflerimiz arasında yer alıyor."