Türk yapımı korku oyunu 239 ülkede

GİRİŞ TARİHİ: 21.03.2022 GİRİŞ TARİHİ: 14:05 SON GÜNCELLEME: 21.03.2022 14:05
Korku oyunu Frightence, Microsoft Xbox ,Sony Playstation ve Nintendo Switch platformları üzerinden oyun dünyası ile buluştu. Tüyler ürpertici ve esrarengiz karakterlerle dolu bir korku oyunu olan Frightence’ın oyun dünyasına yeni bir soluk getirmesi bekleniyor.

Korku oyunu Frightence, Microsoft Xbox ,Sony Playstation ve Nintendo Switch platformları üzerinden oyun dünyası ile buluştu. Anlatı ve aksiyonun dengelendiği, kısa bir deneyim sunan ama her adımda kışkırtıcı olaylarla, tüyler ürpertici ve esrarengiz karakterlerle dolu bir korku oyunu olan Frightence'ın oyun dünyasına yeni bir soluk getirmesi bekleniyor.

Kısa ama yoğunbir korku deneyimi

Microsoft Xbox, Sony Playstation ve Nintendo platformları için birçok oyun yapımcısı ve geliştiricisi olan Frightence'ın yaratıcı yönetmeni ve yapımcısı Barış Tarımcıoğlu, kısa ve öz olarak nitelediği yeni oyununun kendisi için ayrı bir önem taşıdığını vurgulayarak şu bilgileri verdi:

"Frightence'ı kısa ve öz olarak nitelendirebiliriz. Daha önce geliştirdiğim 3 farklı korku oyunundan sonra fark ettim ki bağımsız oyun geliştirmenin gizli tehlikelerle dolu yolculuğunda en önemli unsur anlatı ve aksiyonu dengelemek. Vizyonumuz ise basitti; kısa ama yoğun ve atmosferik bir korku deneyimi yaratmak… Etkileşimli unsurları en temelden basit tutmayı ve oyuncuların oluşturmaya çalıştığımız anlatı konseptine odaklanmasını istedik. Bağımsız korku oyunlarının en büyük tuzağı arka plan hikayesini fazla uzun yazmaktır. Oyuncular, Triple A oyunlara nispeten daha düşük bütçeli bağımsız oyun oynadıklarını bildiklerinden bağımsız oyunlarda daha benzersiz, zıt ve ayırt edilebilir bir deneyim yaşamak istiyorlar. Bu sebeple, Frightence için yaptığımız şey, birçok farklı karakterle çok katmanlı ve derin bir hikâye yazmak ve oyuncunun bu hikayelere perdenin arasından bakarak deneyimlemesi için bir olay örgüsü oluşturmak oldu…"

Barış Tarımcıoğlu

IDXbox ekibinden, Frightence'ın sertifikasyon sürecinde önemli destek

Üç yetenekli geliştiriciden oluşan çekirdek bir ekip tarafından geliştirilen Frightence'ın yapım süreçlerine de değinen Barış Tarımcıoğlu, "Bağımsız oyun geliştiricilerinin sadece bütçe gibi büyük engelleri aşmak yanında teknik sorunların üstesinden gelmesi de önem taşıyor. Bununla birlikte Xbox konsolları için oyun geliştirme süreci oldukça rahat bir süreç; IDXbox ekibi, Frightence'ın sertifikasyon sürecinde bize karşı son derece sabırlı ve yardımseverdi. Kullandığımız oyun geliştirme motoru Unreal Engine 4 ,bize vizyonumuzu gerçekleştirmemizde oldukça fayda sağladı" dedi.

"Hayal gücünü bir korku oyunu ile tetikleyebilmek en büyük ödül"

Kısa bir deneyim olmasına rağmen atılan her adımda adrenalin ve heyecanı yüksek, esrarengiz karakterlerle dolu bir korku oyunu olan Frightence'ın hayal gücünü zorlayacağını da anlatan Tarımcıoğlu, oyuncunun hayal gücünü bir korku oyunu ile tetikleyebilmenin, bir bağımsız geliştiricinin bu türde başarabileceği en iyi şey olduğunu ve bunun da Frightence'in geliştiricileri olarak kendilerinin en büyük ödülü olacağını ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.