Canlı yayınla online satış uygulaması Vidyodan, yeni başladığı test yayınlarıyla yepyeni bir alışveriş deneyimi vaat ediyor. Kullanıcıların canlı yayınlar aracılığıyla satıcılarla direkt iletişim kurarak ürünleri yakından inceleyebilecekleri ve soru sorabilecekleri bir online alışveriş platformu olan Vidyodan, satıcıları, influencerları ve tüketicileri bir araya getiriyor. Uygulama kıyafetten gıdaya, kişisel bakım ve makyaj ürünlerinden elektronik eşyaya kadar geniş bir yelpazede sunduğu ürünleri canlı yayında inceleyerek satıcıya soru sormayı mümkün kılıyor. Hem global hem de butik ve yerel markaların yer alacağı Vidyodan uygulaması sayesinde kullanıcılar satıcıyla direkt temas kurarak ürünün özelliklerini daha yakından görme fırsatını yakalıyor ve alışverişini uygulama üzerinde anında gerçekleştirebiliyor.
Tüm markaların başvurularına açık
Arzu eden tüm markalar, Vidyodan satış ağına katılmak için başvuru yapabilecek. Prosedürleri tamamlayan markalar, yerli ve yabancı yüzlerce markanın bir arada yer alacağı Vidyodan dünyasında kendi ödeme altyapısı hazır bir şekilde canlı yayınlarını yaparak ürünlerini anında tanıtma ve güven içerisinde satış yapma imkanı yakalayacak.
Online alışverişte yeni trend
Geçtiğimiz senelerde Çin'de başlayan ve hızlı yükselişini sürdüren "live streaming / canlı yayın" üzerinden online alışveriş uygulamaları Çin'de neredeyse 200 milyar dolarlık bir pazar haline gelmiş durumda. Bugün Çin'deki toplam e-ticaret hacminin neredeyse yüzde 18'i canlı yayın satış platformları üzerinden elde edilirken, uzmanlar çevrimiçi perakende satışın geleceğinin canlı yayın satış aplikasyonlarıyla yeniden şekilleneceğine dikkat çekiyor. Dijital uygulamalar ve sosyal medya kullanımında dünyanın önde gelen ülkeleri arasında yer alan Türkiye de, bu alanda büyük bir potansiyele sahip. We Are Social'ın Hootsuite ile birlikte hazırladığı '2021 Dünya Dijital Raporu'na göre, Türkiye'de geçen yıl kişi başına yapılan e-ticaret miktarı, bir önceki yıla göre yüzde 92 oranında artarak 304 dolar oldu.