Kargo sektöründe hızlı büyüme yakalayan GKN Kargo, 2021 yılını yatırımla kapattı. Son çeyrekte 50 milyon TL yatırım yapan ve perakende sektörünün büyük markalarıyla çalışan GKN, kişiye özel kargo hizmetine başlıyor. Perakende sektöründe; Kığılı, BG Store, Avva, Suwen gibi 50'ye yakın markayla çalışan GKN Kargo, 2021 yılında yeni yatırımlara ve büyümeye odaklandı. E- ticaret hacminin artması kasım indirimleri, yeni yılla birlikte hediye sezonun açılmasıyla hareketlenen kargo sektörüne 1.5 yılda 150 milyon TL yatırım yaptı.
Kargo Akademisi geliyor
GKN Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Akyürek, şunları söyledi: "Bu yıl kurye çalışanlarımızın elindeki telefondan, araçlarımıza kadar herşeyi yeniledik. Şu anda acentelerle birlikte 780 çalışanımız var. Yıl sonunda 1.200 kişiye ulaşacağız. 2022 yılı hedefimiz 5 bin kişiye istihdamın yolunu açmak. Agresif bir büyüme gibi gözükse de biz insan odaklı yatırımımızı da sürdüreceğiz. Sektörde personel açığı var, biz de zaman zaman zorluklar yaşıyoruz. Bu zorlukları aşmak ve hizmet kalitemizi yükseltmek için 'Kargo Akademisi' fikirini hayata geçireceğiz. Çalışmalarımıza başladık. GKN'nin mutfağı akademisi olacak. Hem biz, hem de sektörümüz kazanacak".
Lüks perakende taşımacılığı için kişiye özel hizmet
Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tuttuklarını dile getiren Akyürek, "Kasım ve içinde bulunduğumuz aralık ayında kargo gönderimleri çok yoğun geçmesine rağmen, bugüne kadar işlerin aksamadan yürümesini son çeyrekte gerçekleştirdiğimiz 50 milyon TL'lik dijitalizasyon yatırımına borçluyuz. Bu yatırımla birlikte şimdi zamanla yarışan teslimat hizmetinde fark yaratıyoruz. 2022 yılında da kapıda beden seçimi uygulamasını hayata geçirerek kargo hizmetini kişiye özel hale getiriyoruz. Öncü hazır giyim markaları ile yürütmeyi planladığımız bu hizmette kişi evinin konforunda ya da istediği adreste kapıda bedenini seçecek. Böylelikle iade sürecinin, operasyon yükünün ve zaman kaybının önüne geçilmiş olacak" dedi. Akyürek, kargo sektöründe yenilikçi ve özelleştirilmiş yaklaşımlarıyla önümüzdeki yıl lüks perakende markalarıyla çalışma hedefleri içinde olduklarının altını çizdi.