Doğanlar Mobilya Grubu ilk yarıda yüzde 83 büyüdü

GİRİŞ TARİHİ: 18.08.2023 GİRİŞ TARİHİ: 11:46 SON GÜNCELLEME: 18.08.2023 11:46
Doğanlar Mobilya Grubu 2023 yılının ilk yarısında, 2,6 milyar TL hasılat rakamına ulaşarak, önceki yıla göre yüzde 83’lük bir satış büyümesi yakaladı. 342 Milyon TL FAVÖK rakamına ulaşan grup, net kârını 2022 yılının aynı dönemine göre 3 katına çıkarak 155 milyon TL’ye getirdi.

Doğanlar Mobilya Grubu 2023 yılının ilk yarısında, 2,6 milyar TL hasılat rakamına ulaşarak, önceki yıla göre %83'lük bir satış büyümesi yakaladı. 342 Milyon TL FAVÖK rakamına ulaşan grup, net kârını 2022 yılının aynı dönemine göre 3 katına çıkarak 155 milyon TL'ye getirdi. Doğanlar Mobilya Grubu aktif büyüklüğünü ise 4,1 milyar TL'ye yükseltti. Doğanlar Mobilya Grubu, Doğtaş, Kelebek, Lova Yatak, Kelebek Mutfak-Banyo, Ruum Store ve Biga Home markalarıyla, Türkiye'nin önde gelen 100 şirketi arasında yer alıyor. Mobilya üretimi ve satışı yapan mağaza sayısına göre ilk 3 büyük mobilya şirketi olma özelliği taşıyor.

"Doğanlar Mobilya Grubu olarak, 6 markamızla başarılı yolculuğumuza devam ediyoruz."

Doğanlar Mobilya Grubu CEO'su Mustafa Karamemiş, konuyla ilgili açıklamasında 2023 yılı ilk yarı yılının oldukça verimli ve gurur verici geçtiğine değindi. "Doğanlar Mobilya Grubu olarak, markalarımızın gerek yurt içi gerekse yurt dışı pazarlarında global marka olabilmesi ve süreçlerimizin dinamik bir yapıya dönüşmesi için tüm süreçlerimizde değişikliklere gittik.

Bu değişikliklerle yatırımlarımızın ve büyüme grafiğimizin sürdürülebilir olmasının başta yöneticilerimizden tüm çalışanlarımıza ve şirket kültürümüze kadar benimsenmesini sağladık.

2023 yılında hedeflerimiz doğrultusunda emin adımlarla yürümeye devam ediyoruz. Yılın ikinci yarısında da geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi hedeflerin üzerinde bir rakam tutturmak adına yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Ülkemizin yanı sıra uluslararası pazardaki yerimizi güçlendirmek için; Doğtaş markamızla Almanya, Pakistan, Özbekistan ve Mairitius, Lova markamızla Azerbaycan, Kelebek markamızla ile Rusya pazarlarında satış noktalarımızla yerimizi aldık. Ayrıca, Senegal'de kurulan BİGA Home markamızla Afrika kıtasında da yatırımlarımızı çoğaltarak devam ederken, 2023 yıl sonunda mevcut satış noktalarımıza ilave 20-25 yurt dışı satış noktasına ulaşmayı hedefliyoruz" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.