‘Yılın Küresel Perakendecisi Ödülü’ Polo'nun oldu

GİRİŞ TARİHİ: 18.10.2021 GİRİŞ TARİHİ: 14:06 SON GÜNCELLEME: 18.10.2021 14:06
U.S. Polo Assn. 2021 Global Retail & Leisure International (RLI) Ödülleri'nde ‘Yılın Küresel Perakendecisi Ödülü’nün sahibi oldu.

Toplamda 12 farklı kategoride gerçekleşen ödül töreninde U.S. Polo Assn.'in global başarısı ve büyüme eğilimi ödül getiren unsurların başında yer aldı. Yaklaşık 190 ülkede e-ticaret alanında faaliyet gösteren, dünya çapında 1.100'den fazla mağazası bulunan ve gelecek birkaç yıl içerisinde 1.500 mağaza sayısını geçmeyi hedefleyen U.S. Polo Assn. büyüme grafiğinde hızla yükseliyor.

Ödül törenine USPA Global Licensing Başkan ve CEO'su J. Michael Prince katılım gösterdi. Ödül almaktan dolayı memnuniyetini dile getiren Prince, "Global ekibimiz ve tüm dünyadaki lisans ve perakende ortaklarımız adına, U.S. Polo Assn. olarak lider perakendeciler arasından Retail & Leisure's Global Retailer of the Year ödülünü almaktan dolayı çok mutluyuz. Sınırları zorlayarak, moda ve spor endüstrilerinde küresel bir lider olarak, özgün, spordan ilham alan yaşam tarzları için markamızı yenileyerek uzun vadeli büyüme stratejimizi geliştirmeye devam edeceğiz" dedi.

Global çapta faaliyetlerini sürdüren U.S. Polo Assn. 2021 yılında 6 milyon sosyal medya takipçisi rakamına ulaştı ve 30 ülkede 16 farklı dilde internet sitesi kurarak erişim ağını arttırma başarısı gösterdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.