Perakende Günleri Haziran’da başlıyor

GİRİŞ TARİHİ: 07.05.2021 GİRİŞ TARİHİ: 10:36 SON GÜNCELLEME: 07.05.2021 10:41
Perakende dünyasının buluşma platformu ‘Perakende Günleri’, uzun bir aradan sonra Haziran'da kapılarını açacak.

Perakende dünyasının en büyük buluşma platformu 'Perakende Günleri', uzun bir aradan sonra sektörün ilk fiziksel etkinliğine kapılarını açmak için gün sayıyor. Bu sene 20. yılı da kutlanacak olan Perakende Günleri'21, 2-3 Haziran tarihlerinde başarılı televizyoncu ve sunucu Oylum Talu'nun sunuculuğunda, Haliç Kongre Merkezi'nde gerçekleşecek.

Perakende Günleri'21 (PG21) hem içerik hem de fiziksel olarak kendini pandemi şartlarına göre yenileyerek katılımcılarıyla bir araya gelmeye hazırlanıyor. Bu sene ana teması 'Dijital Dünya' olarak belirlenen PG21'de, 40 farklı oturumda yabancı ve yerli 50'den fazla profesyonel isim katılımcılara seslenerek; deneyimlerini paylaşacak, akıllardaki sorulara yanıt bulacak.

Pandemi döneminde en çok etkilenen sektörlerin başında gelen, yüz yüze iletişimin kısıtlı olması nedeniyle iş birliği konusunda büyük adımlar atamayan perakende sektörünün temsilcileri de 2-3 Haziran'da fiziksel olarak yapılacak Perakende Günleri'ni sabırsızlıkla bekliyor.

#bendeperakendegünlendeyim

Perakende sektörünün birliği ve gelişiminde önemli rolü olan PG21'e sektörün önde gelen patron ve üst düzey yöneticileri #bendeperakendegünlendeyim etiketi ile başlatılan kampanya ile 19 yıldır olduğu gibi bu sene de destek olmaya devam ediyorlar. Mudo Onursal Başkanı Mustafa Taviloğlu, Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, Derimod Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Zaim, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) Başkanı Prof. Dr. Hüseyin Altaş gibi duayen isimlerle başlayan kampanya her geçen gün daha fazla kişiye ulaşıyor.

Tüm sağlık önlemleri alındı

Perakende Günleri 2021 ile ilgili bir değerlendirme yapan Soysal Kurucusu Suat Soysal: "Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de daha önce deneyimlemediğimiz, olası kriz senaryoları içinde dahi bu kadarının düşünülmediği bir pandemi sürecinden geçiyoruz. Bu süreçten en çok etkilenen sektörlerin başında da perakende sektörü geliyor. Geçtiğimiz yıl Perakende Günleri'ni pandemi nedeniyle düzenlemedik. Bu sene ise aşı ile ilgili çalışmaların olumlu sonuçlanması ve hummalı bir şekilde devam eden aşılama çalışmaları hepimize umut oldu ve Perakende Günleri 2021'i alınabilecek tüm pandemi önlemleri altında düzenlemeye karar verdik. Sektör temsilcilerimizden de son derece olumlu geri dönüşler almamız, etkinlik mekanımızın geniş açık alanlarının olması, konferans ve fuar alanlarının temiz hava ile çalışan klima sistemi ile havalandırılacak olması bizleri cesaretlendirdi. Tüm bunların yanında elbette ki Sağlık Bakanlığımızın belirttiği tüm önlemleri de almış durumdayız. Perakende Günleri 2021'in tüm katılımcılarımıza yeni ufuklar açmasını, zorlu geçen bu süreçte yollarına ışık tutmasını temenni ediyorum."

Çoğunluk teknoloji şirketlerinden oluşuyor

Bu sene de konferans ve fuar bölümlerinden oluşan Perakende Günleri'nde fuar stantlarının %95'inin anlaşması sağlandı. 100'den fazla firmanın ürün ve hizmetleri ile yer alacağı fuar alanında dijital dünyanın gelişimi ile teknoloji firmalarının ağırlığı artmış durumda. Öyle ki bu sene ABD'den 3 yazılım firması ilk kez PG21'e katılıyor. Sıkıntılı bir süreçten geçen AVM yatırımcıları da yeni projeleri ile PG'21 fuar alanında yerini alacak.

Kimler ne konuşacak?

Sunuculuğunu başarılı televizyoncu Oylum Talu'nun yapacağı PG21'in yabancı konuşmacıları arasında Fütürist ve yazar Peter Hinssen, Çin uzmanı ve Girişimci Pascal Coppens, Çin İstanbul Başkonsolosu Cui Wei bulunuyor. Fütürist ve yazar Peter Hinssen, 'Never Normal' başlıklı oturumunda belirgin olan tek şeyin 'belirsizlik' olduğu bu dönemde 'hız, çeviklik, yaratıcılık, inovasyon, bağlantı ve deneyimlemeden' oluşan formülün nasıl uygulanması gerektiğini güncel örneklerle aktaracak. Çin uzmanı ve Girişimci Pascal Coppens, 'Qubit Düşünce Yapısı, Pandemi ve Çin' başlıklı oturumunda ise içinden geçtiğimiz bu dönem sonrası hem Çin'de hem dünyada değişen perakende sektörünü anlatacak. Coppens ayrıca son dönemde çok konuşulan "Qubit" düşünce yapısına dair merak edilenleri paylaşacak. Türkiye ve Çin İş Birliği Oturumunda ise Çin İstanbul Başkonsolosu Cui Wei'den iki ülke arasında gelişen iş birliğinin geleceğini anlatacak.

Konuşmacı listesi

Akinon ve Vestel ana sponsorluğunda düzenlenen Perakende Günleri 2021'in yerli konuşmacıları arasında ise Başkanlar Oturumunda BMD Başkanı Sinan Öncel ile AYD Başkanı Prof. Dr. Hüseyin Altaş, Vestel Genel Müdürü Ergün Güler, Akinon CEO'su Tolga Tatari, Tüm Restoranlar ve Turizmciler Derneği (TÜRES) Başkanı Ramazan Bingöl, Posta Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Mehmet Coşkundeniz, MediaMarkt Türkiye CEO'su Yenal Gökyıldırım ve Zincir Mağazalar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Serhan Tınastepe yer alıyor.

Bu sene oditoryum konferansları dışında perakende sektörünün derinlemesine ele alınacağı Uzmanlık Sahneleri konuşmacıları ise şu şekilde sıralanıyor:

· İDA Yönetim Kurulu Başkanı Esra Şengülen Ünsür ve Ufuk Çarşıbaşı: Mağdur Markalar Canavar Müşteriye Karşı

· DNG Danışmanlık Kurucusu ve Ekonomist Fatih Keresteci: Ekonomi 2021: Pedalı Hangi Hızla Çevirelim?

· Coca Cola İçecek Yerinde Tüketim Satış Direktörü Şehnaz Gökaslan ve Coca Cola İçecek Türkiye Pazar Araştırma Müdürü Sevi Sidar: COVID-19 Pandemisinin Alışverişçi ve Perakende Üzerine Etkileri

· Armiya Teknoloji Yönetim Kurulu Başkanı Ali İhsan Tuğ: Robotik Teknolojiler Çağında Markalaşma ve Otomasyon

· Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı : Değer Odaklı Üretim, Sürdürülebilir İnovasyon

· Erdal Kesrelioğlu ile Finansın Uzmanından Tavsiyeler: Parayı Nasıl Yönetelim Oturumu

· Sephora Pazarlama ve E-Ticaret Direktörü Ayça Kaya: Sephora: Güzelliğin Dijital Deneyimi

· Lacoste OmniChannel Dönüşümü: Eren Perakende Satış ve Mağazacılık CDO Arda Genç

· Related Digital CEO Sedat Kılıç: Doğru Segmentasyon, Akıllı Otomasyon, Mutlu Müşteri

· BI Technology Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ömer Çıtak: Perakende Sektöründe Veri Odaklı Yaklaşım

NOT:

Ana sponsorlar: Akinon, Vestel

Sponsorlar: MediaMarkt, Centric Software, PttAVM.com, Zivella, Tepe Emlak, BI Technology, Obase, Armiya Teknoloji ,Posta, İşbir Yatak, Mudo, Avantaj Outlet Center, Easy Point, Damat Tween & DS Damat , Payten Teknoloji, Çin İktisadi İşletmesi, Ajans Press, Related Digital, Bersay İletişim Grubu, Kafa Radyo, TÜRES, Coca-Cola İçecek, Para Dergisi, Perakende.Org, AVMDergi.com, Mall&Motto, Mall Report, Ortakalan, Perakende Çağı, Retail Türkiye, TAMPF, ASD, AYD, BMD, ETİD, ETÜDER, GPD, IDA, KMD, MOBİSAD, MTD, MOSDER, TMD, TURYİD, TKAAD, UFRAD, ZÜCDER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.