Royal Halı’nın yeni hedef pazarı Uzakdoğu

GİRİŞ TARİHİ: 01.09.2022 GİRİŞ TARİHİ: 15:37 SON GÜNCELLEME: 01.09.2022 17:48
Yeni koleksiyon ve yeni marka yüzü Ebru Yaşar’ın yer aldığı reklam kampanyalarıyla iç pazarda bilinirliğini en yükseklere taşıyan Royal Halı, ihracatta da iddiasını sürdürmekte kararlı. Royal Halı Genel Müdürü Tansel Tula, “Halihazırda 30 ülkeye ihracat yapıyoruz, bu yıl Uzakdoğu ülkeleriyle bağlantılar kurduk. Özellikle yeni hedef pazarlarımız Japonya ve Avustralya’dan umutluyuz” dedi.

Yeni koleksiyon ve yeni marka yüzü Ebru Yaşar'ın yer aldığı reklam kampanyalarıyla iç pazarda bilinirliğini en yükseklere taşıyan Royal Halı, ihracatta da iddiasını sürdürmekte kararlı. Royal Halı Genel Müdürü Tansel Tula, "Halihazırda 30 ülkeye ihracat yapıyoruz, bu yıl Uzakdoğu ülkeleriyle bağlantılar kurduk. Özellikle yeni hedef pazarlarımız Japonya ve Avustralya'dan umutluyuz" dedi.

Yeni koleksiyon, yeni marka yüzü, yeni reklam kampanyası ile atağa kalkan Türk Halı Sektörü'nün önde gelen markalarından Royal Halı, ihracat yapacağı yeni hedef pazarları da belirledi. Yaklaşık 2 binin üzerinde desen içeren 12 koleksiyonuyla yıla damgasını vuran Royal Halı, özellikle Japonya ve Avustralya pazarlarında konumlandırma yapmayı hedefleyecek.

İhracattaki başarılı deneyimini Avusturalya'ya taşıyor

Royal Halı, Piere Cardin Halı ve Atlas Halı markalarıyla başta Avrupa ülkeleri olmak üzere ABD, Çin, Fas, Türkmenistan, Romanya gibi dünyanın farklı noktalarına ihraç yapan Royal Halı'nın yeni hedef pazarı Uzakdoğu oldu. Gaziantep'te gerçekleştirilen DOMOTEX Turkey Fuarı'nda yeni bağlantılar kurduklarını hatırlatan Royal Halı Genel Müdürü Tansel Tula, "Gaziantep'ten gerçekleştirilen yıllık 2,3 milyar dolarlık ihracatın içinde bizim markalarımızın da önemli payı var. Türkiye halı ihracatının yüzde 72'lik kısmının gerçekleştirildiği bu ilde düzenlenen DOMOTEX'te önemli bağlantılar kurduk. Bu bağlantılar bizleri heyecanlandırıyor. Özellikle Japonya ve Avustralya'da Royal Halı ürünlerine talep var." dedi.

Tula ayrıca "Şimdi bu hedeflere yürümek için önümüzde bir Almanya fuarımız olacak, Ocak ayında düzenlenecek bu fuar için birçok büyük müşteri ve potansiyel müşteri adaylarımızla ön görüşmelerimizi yaptık, umuyoruz ki fuar sürecinde bu görüşmelerimiz olumlu sonuçlanacak, çalışmalarımızın meyvesini toplayacağız." diye ekledi.

İnovatif çalışmaları kesintisiz sürdürüyor

İnovatif çalışmalarını kesintisiz sürdüren Royal Halı, 2022 yılında marka yüzü, Türk müziğinin ünlü yorumcusu Ebru Yaşar ile "Gel de Sevme, Gel de Serme" reklam müziğiyle marka bilinirliğini ve hatırlanırlığını üst seviyelere taşırken, 2 binin üzerinde ayrı desene sahip halılarını Türkiye geneline yayılan 500'e yakın showroom ve satış noktasında ve dünyanın 28 ülkesinde müşteriyle buluşturuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.