300'üncü mağazayı açtı, yeni hedef 550 mağaza

GİRİŞ TARİHİ: 09.08.2022 GİRİŞ TARİHİ: 16:56 SON GÜNCELLEME: 10.08.2022 00:00
Ev geliştirme perakendeciliğini şirketi Koçtaş, Konya’da açtığı Koçtaş Fix mağazası ile Türkiye genelindeki toplam mağaza sayısını 300’e çıkardı. Koçtaş Genel Müdürü Devrim Kılıçoğlu, 2023 hedefinin 550 mağazaya ulaşmak olduğunu belirtti.

Ev geliştirme perakendeciliğini şirketi Koçtaş, Konya'da açtığı Koçtaş Fix mağazası ile Türkiye genelindeki toplam mağaza sayısını 300'e çıkardı. Mahalleli formatı Koçtaş Fix ile Türkiye'de yaygınlaşmaya devam eden Koçtaş, bir yandan da büyük formatlı mağaza açılışlarıyla müşterilerinin ihtiyaç duyduğu her noktada hizmet ağını genişletmeye devam ediyor. Konuyla ilgili açıklama yapan Koçtaş Genel Müdürü Devrim Kılıçoğlu: "2022 yılında da mağazalaşma atağımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Bugün 52 ilde 300 mağazamız ve dijital kanallarımız aracılığıyla ürünlerimizi tüm Türkiye'ye ulaştırıyoruz. Ev geliştirme sektöründe en çok mağazası bulunan şirket konumumuzu da müşteri, tedarikçi ve tüm paydaşlarımızdan aldığımız güvenle güçlendirerek devam ettiriyoruz" dedi.

Ev geliştirme perakendeciliğinin lideri Koçtaş, büyük mağazaları ve mahalleli formatı Koçtaş Fix ile Türkiye'de yayılımına ara vermeden devam ediyor. 52 ilde mağazaları ile hizmet veren Koçtaş, Konya'da açtığı iki yeni Koçtaş Fix mağazasıyla Türkiye genelinde toplam 300 mağazaya ulaştı.

Koçtaş Genel Müdürü Devrim Kılıçoğlu, konuyla ilgili yaptığı açıklamada Koçtaş'ın toplam mağaza sayısını 300'e çıkarmasından duyduğu mutluluğu ifade ederek: "Türkiye'de ev geliştirme sektörünün gelişimine öncülük eden lider şirket olarak bu konumumuzu daha da güçlendirerek korumak ve müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine hızla yanıt verebilmek için yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Müşterimiz hangi kanaldan alışveriş yaparsa yapsın, bu deneyiminin kusursuz olmasını sağlamak için tüm birimlerimiz entegre bir şekilde çalışıyor. Çoklu kanal stratejimiz kapsamında büyük formatlı mağazalarımız, mahalleli formatımız Koçtaş Fix, kiosklarımız, web ve mobil uygulamamız ile her kanaldan ürün ve hizmetlerimizi müşterilerimize hızlı ve sorunsuz bir şekilde ulaştırmak için çok ciddi yatırımlar yapıyoruz. Bu doğrultuda 2022 yılında da ülkemizin pek çok noktasında açılışını gerçekleştirdiğimiz mağazalarımızla toplam 52 ilde hizmet verirken, dijital kanallarımızla da tüm Türkiye'ye ulaşıyoruz. Ülkemizin en büyük ve en kabalık şehirlerinden biri olan Konya'da açılışlarını gerçekleştirdiğimiz iki yeni Koçtaş Fix mağazası ile birlikte şehirdeki toplam mağaza sayımızı 4'e çıkardık. Türkiye genelinde ise bizim için kilometre taşı sayılabilecek bir mağaza rakamına ulaştık" dedi.

Koçtaş 2023 yılında 550 mağazaya ulaşmayı hedefliyor

Açtığı mağazalarıyla özellikle bulunduğu bölgenin insan kaynağından faydalanarak yerel istihdama katkı sağlamayı önemseyen Koçtaş, 2023 yılında mağaza sayısını daha da artırarak toplam 550 mağazaya ve buna paralel olarak çalışan sayısını da yaklaşık 7 bine çıkarmayı hedefliyor. Koçtaş bugün, Türkiye geneline yayılan mağazaları ve alanında uzman binlerce çalışanıyla sektöre yön veren, on binlerce ürün seçeneği ve sunduğu hizmetlerle tüketicinin kalbinde taht kuran, varlık amacı yaşamın olduğu her yeri geliştirmek ve güzelleştirmek olan lider bir marka konumda bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.