Meta, Google ve TikTok’un Türk iş ortağı
Meta, Google ve TikTok ile stratejik ortaklıklar kurmaya ve küresel genişlemeye odaklanan 9-16, Avrupa operasyonlarını yönetmek için geçtiğimiz yıl Berlin'de de şube açtı. Şirket, 400 marka için 30 bin'den fazla içerik üretiyor. Dünyanın herhangi bir yerinde 9-16 tarafından tasarlanmış bir içerikle karşılaşmak mümkün.
Yeniliklerle büyümeye devam ediyor
9-16, Under Armour'ın Avrupa'daki 6 ülkesine hizmet verecek partner olarak seçildi. İsviçreli çikolata devi Lindt ile de Avrupa, İngiltere, Amerika Birleşik Devletleri ve Avustralya'yı kapsayan anlaşma imzaladı. Geçtiğimiz yıl dünya spor devi NBA'in NBA-TV mobil uygulamasının tanıtım kampanyası için hizmet sağlayan ilk şirket oldu. Hem Türkiye'de hem yurt dışında gerek yaptığı işlerle gerekse kurucularının Türk olmasıyla da gurur kaynağı olan 9-16, Endeavor Türkiye'nin P&G ile gerçekleştirdiği ScaleUP programına da kabul edildi.
Büyük teknoloji yatırımları gerçekleştiren 9-16, yıl sonu itibariyle verimlilik ve üretim odaklı iki yeni ürünü kullanıma açmayı planlıyor. Tüm bu yeniliklerle yaratıcılık noktasında yepyeni yetenekleri sektöre kazandıracak bir çalışmanın da son aşamasına gelindi.
"Markaların hayallerine dokunuyoruz"
2018 yılında kurulan şirket dört yıl içinde hızla büyüyerek ekibini genişletti ve kadın istihdamı ile de öne çıkmayı başardı. 45 kişinin çalıştığı 9-16 bünyesinde görev alan ekibin yüzde 51'i, yöneticilerin ise yüzde 61'i kadın çalışanlardan oluşuyor. 9-16 kurucu ortağı Cihan Ergür şirketin gelmiş olduğu noktanın memnuniyet verici olduğunu, gidilecek ve başarılacak daha çok işlerin olduğunu belirtti. Cihan Ergür: "Markaların, planladıkları iletişimle ilgili detayları kısaca anlatmaları yeterli oluyor. 9-16, planlanan iletişim doğrultusunda her mecra için en iyi performans gösteren içerikleri tasarlayıp, 1-2 gün gibi kısa bir sürede iletiyor. Yaratıcılık ve teknoloji ile markalarımızın hayallerine dokunuyoruz."